Sizinle buluşmak isteyen, yeniden ilişkiye başlamayı umut eden ve sizden umut bekleyen eski sevgilinize karşı tepkiniz ne olurdu?
Temsili 😁


Eski sevgili adı üzerinde.. Şimdi şöyle değerlendirme yapmak istiyorum. Biriyle ne kolay bir ilişkiye başlarım ne de kolay bitiririm. Bitmişse zaten sağlam gerekçelerim var demektir ve bir daha denesek de olmayacağı barizdir. O sebeple ne kendimi yorup vaktimi harcamayı isterim ne de karşı tarafı oyalamayı.. Herkes yoluna baksın en temizi yeniden denemektense yeniyi deneyelim.. Keyifli geceler..
Benim soruma da bakar misin
Aaa, bak bu tür dala vere işleri her zaman bendedir 😄
Olur derim, buluşma ayarlar güzelce yanaşır bir anda içimdeki nefteri kusarken bir de soğuk su tutarım önüne ki, sindirmesi kolay olsun 😎
Evlat, önce plan sonra keyif 🤗
Hakiki dostlarım var, onlarla kahkahanın dibine vuruyoruz hem de. Zaten az çok tahmin ediliyordur. Etiketlemeye gerek yok. Ne demişti filozof Hollandalı? Gülmeden geçirdiğin bir gün yaşanmamış demektir.
Cevap
25Cevap
Prensip olarak eskide kalmış biriyle yeni bir maceraya atılmıyorum. Eskinin adını duyunca bile yorulmuş hissediyorum.
sevgilimle gelsek sorun olur mu demek isterdim. 😂 cevap vermem
Ba-yıl-dım 💥
@nuronlinecom teşekkürler 😃
Tükürdüğümü yalamam bidaha ben bi defa bunu yapmaya kalkıştım ve dersimi aldım 1 defa ders alırım 2. defa aynı hataya yer olmaz 😂💝
Eski sevgili duştan sonra kirli kıyafetleri geri giymek gibidir. Yapılmaması tavsiyemdir.
Eski eskide kalmış. Dert yoldaşı olabilmek adınabir arkadaşı olarak yanına gider, beraver gezebiliriz. Ama sevgilim asla olamaz.
Adi üstünde eski sevgili.. vaktinde kendini eskittirmeseydi..
Denenmiş bir daha denenmez yine yangınlar yine ben olur😉
Muhtemelen boşta kalmistir değerlendirmek istiyordur iyi yapmışsın
Hahahaha görsel çok iyi bi gün işime yarar belki 😂😂😂😂
Haha ben de en çıkmaz yola ormana sürüklerdim her tarafında ağaçlar, yolu bulamazdı. Hayır tabiki 😏
Güzel bir ilişkiyse ve şartlar yüzünden bitirdiysek tekrardan olurdum. Öbür türlü 💩💩💩
Adı üstünde eski
kabul etmezdim.
Sanırım cevap vermezdim.
Sen beni bir adet BMW için bıraktın oysa biz simitle çayla mutluyduk.
İlişkinin nasıl bittiğine bağlı ben haklıysam beni üzen biriyse tekrar hayatıma girmesine izin vermem
Detaydaki gibi gevşek şekilde söylerse bunu kabul etmem. Adam gibi özledim falan derse olabilir üslup önemli
Ona karşı hala olan duygularımı tartardim. Ona göre cevap verebilirim. Daha önce yaşayıp olumlu cevap verdim. Sonu olumsuz oldu yinede.
Olumlu dönüş alabileceğine dair umudunu takdir eder, cevabımın kesinlikle değiştirilemez bir hayır olduğunu vurgularım.
Beni kaybeden kaybetmiştir derim tabi hata bende değilse
Görüşmek istemezdim geçmişe bakarak geleceğe yürünmez
S*ktir git it t*ak geçiyo benimle derdim engel basardım
Kabul etmezdim. Zaten olsaydı ayrılmazdık mantıken.
Ahahhaha foto efsane
Kişiye göre değişir değer verdiğim biriyse yeniden denerim
Önceden yaşananlar vs. çok etkili hemen bir şey demek zor.
Ayrılma sebebi ve ayrı kalınan süreye göre değişir en önemlisi şey ise bence iki tarafta hala bir şeyler hissediyor mu
Cevap vermezdim, öyle yapmıştım bi bakıma
Kapılar kitli anahtarı kaybettim derim
Ya bir gider misin mümkünse epey uzağa🙈😬
pışşııkk derim
Benim soruma da bakar misin
Direkt engellerim, cevap dahi yazmam.
hadi ordan ayrılırken aklın neredeydi derdim
Cevap yazacak kadar vakit bile ayırmam
cevap vermeudim ama bu cevap cok guzel olmus
bu soruyu beğendim aa
Denemeyelim, istemiyorum derim
Cevap verme gereği duymam engellerim direkt :D
Eskilerin hiç biri ile işim olmaz. Karakter yok hiçbirinde. Hiç işimde olmazz
Alır 3 ün birini yeniden denermisiz qhahahshshabehrhbd en son şey aklıma geldi
Son bir sansss son he son
O konu hakkında mükemmel küfürlerim var çok pis söverim :)
ayrilana bagli
Cevap iyiymiş ama tepkisiz kalırım... Cevap yok...
Bugün aynı mesaji alıp evet dedim
🙂.
Diyemez
Çok iyi beeeee hemen ss ledim 😂😂
Mars'a konum atarım
Red ederim
Güzelse ve çok büyük bir hata yapmadıysa olabilir
Hiç olmadı ama eğer olsaydı def ederdim
İkinci şans fiye bişey yok
Cevap bile vermezdim. Geriye çok bakmamak lazım.
Dkfh yanıt vermek bile saçma
biten bi ilişki geri düzelmez
Tam olarak bu resimdeki gibi olurdu
Mesaj bayağı yaratıcı olmuş tabiki hayır
Bu zamana kadar aklın neredeydi derim
Engel atarım
Aynı suda iki kere yikanilmaz
gerek yok..
Cevap vermem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?