Hoşlanan bir erkek niye böyle yaptı ki. Sizce kismet mi degilmis yoksa olurdu ama mallığımız yüzünden mi olmadi?

Aylardır benden hoslandigini ben bakislarindan anliyodum o belli etmemeye calissa bile ama dedigim gibi ilk hamlesi aylar sonra mesaj atarak oldu. Naber napiyosun seklinde giris yapti. Ben de iyidir senden, calisiyorum falan dedim. Sonra bi mesaj daha attı, ben de o sirada müşteriler geldiği icin telefonu biraktim ve görüldü olarak kaldi mesaj. Kalabalik bastirinca koşturmacam cok oldu. Müdür de basimdaydi telefona bakamadim zaten yasak normalde. Aradan 1-2 saat falan geçti. Müsait oldugumda açtım tekrar, cevap yazacaktim.
Çocuk attigi mesajlari silmiş. Görüldü ye bozuldu belli ki ama çalışıyorum mesai saatlerindeyim diye belirtmistim anlamasi lazimdi o da calisan biri...
Ben de sinirlendim çocuğa engel attim. Aylardir ancak bir hamle yaptı ondan da hemen pisman oldu. Calisiyorum dememe ragmen anlamadi sanki keyfimden görüldü atmışım gibi gurur yapmış cok tuhaf...
Hoşlanan bir erkek niye böyle yaptı ki. Sizce kismet mi degilmis yoksa olurdu ama mallığımız yüzünden mi olmadi?
Cevapla