Niye böyle yaptıki neden böyle yapmayı tercih etti çok da dobra biridir?

Bu adama yıllardır aşıktım ama açılanıyordum sonra karşı karşıya geldik bende gözlerinin içine bakarak bir cesaretle söyledim 6aydır konuşuyorduk tam olarak ne olduğumuz belli değildi günler önce aramızda büyük bir tartışma oldu yeter artık konuyu kapat engelliycem seni yoksa dedi bende sustum aramadım yazmadım eskiden hep onunla ilgili seyler paylaşırdım o günlerde hiç paylaşmadım dün öylesine bir hikaye attım heryerden silmiş ama engellememiş normalde hep engelliycem hiç bir yerden ulaşamıycaksın derdi bende dayanamadım yazdım. Aradım belki 20 tane mesaj attım yani aylardır konuşuyoruz açıkça söyleyip gidebilirsin neden böyle yaptın diye ses kaydı attım hepsini okuyup dinlemiş ama cevap vermedi
Niye böyle yaptıki neden böyle yapmayı tercih etti çok da dobra biridir?
Cevapla