











sen de bir tık fazla tepki vermişsin ama o da çok üstelemiş daha buluşmadıysanız bu kadar tepkiye gerek yok adamın zaten niyeti ciddi değil gibi görünüyor eğlenmek için konuşuyor seninle bence
Yani bilmiyorum ama ciddi olduğunu söyledi başta ama tabi herkese inanılmaz
Muhabbet ergen (karşındaki aşırı ergen) muhabbeti de , asıl benim dikkatimi çeken şu oldu.
Senin konuşmaların nizami ve anlaşılır. İmla var , kelimeler düzgün.
Ama muhatabın tüm kurallardan bihaber. Hiç çekilir bir şey değil bu.
Yani şimdi denize girmiyorum diye adam beni istemiyor
Yani sevmek sorunda değilim ki hem diyor düzgün kız olsun ahlaklı şöyle böyle olsun ben tam öyleyim ama denize giremiyorum buna takıldı hayatı denizmiş
Cevap
9Cevap
:D Görüşme yok, buluşma yok, hatta sesinizi bile duymamışsınız... Adamın derdine bak. Yahu bir kız bulmuşsun nedir necidir hobisi fobisi vs. vs... Önce bi tanımaya çalış bu sırada kendini de tanıt budur yani. Yok denize girerim sen giremezsen olmaz :D Mall yaaa... Ulan birbirinizi sevin anlaşın da denizi batsın. Kızda plajda şemsiye altında sana el sallasın nedir yani... Yılların balığı sanki sudan çıkamıyor :D
Sorma bende bundan bahsettim alerjim olduğunu belirttim napim yalan söyleyerek girerim mi denize diyelim ben dürüst biriyim sırf bu yüzden laf yapacak ise yürüsün gitsin yani
Alerjiyi bırak denizi sebepsiz de sevmiyor olabilirsin bu mu sorun yani... Karşılıklı anlayış hoşgörü ve saygı ilişkinin temelidir. Adam daha ilişki nedir ondan haberi yok. Böyle tipler zehir eder hayatı. Senin kişiliğin ve şahsiyetin olamaz... Herşeye bu dangalak karar vermeli. Şansın varmış balık baştan kokmuş
Çok ama çok haklısın şoktayım ya adam sürekli deniz iş muhabbeti yapıyor işte ben çok çalıştım işte bu işte 6 Senedir çalışıyorum işte ben neler yaşadım Güler ben ona birsey anlatıyorum anlamasını istiyorum o bana başka birsey anlatıyor sonea bana diyor ki bi sevgilim vardı çok rahattı Trakyalı aileme uymadı vazgeçtim vs
Nefret ettiğim bir insan varsa o da dinlemeyi bilmeyen insandır. Bizde yumurtadan dün çıkmadık bizim de yaşanmışlıklarımız, dertlerimiz, iyi kötü anılarımız var bi dur bizde konuşalım 😂 Hep ben ben ben ama nereye kadar sen... Adamın neresini tutsak elimizde kalıyor. İyi bi yanı yok mu bu adamın
Evet zaten olmayacak gibi hissediyordum gariplik vardı olmayacak zaten beni soğuttu aramıyor BİLE ki ses dahi atmıyor
Sadece cevap vermesini bekliyorum saldırmak için
Yooo hırs değil neden yani saçma hareketlere gerek yok adam akıllı istemiyorum de
O beni buldu instagram dan
Normal de tanışıyorum yine aynısı oluyor hep böyle oluyor sonu bıktım artık
Peki ne yapmalıyım? Neden bana hep boş insanlar denk geliyor
Tamam onu geçtim geçen çok iyi diye tanıstırdıklarj sosyal medya dahi kullanmayan adam da bi garip çıktı öneri ile tanıştıklarım da olmadı ne sosyal medya me normal kimse ile uyum sağlayamıyorum
Peki bu sana neden sorun gibi geliyor? Seçici olabilirsin, ince eleyip sık dokuyabilirsin veya istediğin gibi biri henüz karşına çıkmamış olabilir ya da geçekten hep boş insanlar denk gelmiş olabilir. Bunu bir sorun olarak görmemek lazım. Bende kız olsam senin gibi davranırım yani. Sırf sevgilim yok diye işi aceleye getirmem uyum ararım senin gibi
28 yaşındayım ama bende bi yuvam olsun istiyorum artık
bişey dicem gerçeekten konuşmasını bilmiyorsunzu sohbet etmesinii vs vs gereksiz şeylere takılıyorsunuz
Ben takılmıyorum ben durumumu açıklıyorum
valla bahane gibi geldi bana
Benimle ilişki yaşayacaksan ben ilerde cinsellik isterim demiş kısacası. Kabul etmezsen başlamayalım demek istemiş.
her şeyi bitişik yazmasından ve herkez yazmasından sonra yazma bence Güler
Aynen öyle
Benim anlamadığım ortada art niyet veya sapıklık yok ki. Verdiğin cevaplarda çok gereksiz olmuş çocuğu soğutmuşsun bravo.
Ne alaka? Yani alerjim var dedim bunu belirttim napim yalan mı söyliyim?
Aga cidden okuyan var mı hepsini s. s ben 3.'de iptal oldum
Masum düşünecek olursam biraz bahane gibi geldi bana. Biraz pis düşünecek olursam da denize beraber gidelim de yarı çıplak göreyim seni gibi bir şey çıkıyor ortaya.
Ne yapmalıyım sence
Çok ama çok haklısın
Kendini fazla naza çekmişsin abartmışsın adam da baştan istemez tabi doğal olarak böyle nazlı birini
Net yorum ya.
Hayır uani güneş alerjim var bundan bahsettim yalan mı söylemeliydim
Ben okurken sinir oldum çocuğun yerinde olsam direk bitirirdim kendini farklı gibi göstermeye çalışmış ama itici olmuş bu
Kaç yaşındasın knk
İşte bunlar hep bahane
boş yapmış baya ya
Sen çok aptalsın çocukta bir sorun yok aslında
Ne gibi anlamadım
Normal bir konusma?
Ama bana denize girmezsen bitsin muhabbeti yapmış
Fotoların hepsi acılmamıstı simdi okudum. Bu cocuktan uzakkk durr amacı seninle beraber olmak tek derdi bu, bu kadar iğrenclik olmaz ya sapık abaza tam bir sakın konusma sakınmn
Sorma bende şüphe ettim
Şüphelerin gercekkk engeli bas
Güler kim?
Olmamıs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?