Güncellemeler
+1 yıl
O kadın beni mutlu etmedi. Ben onun için çok şey yaptım o hep kendini benden soğutmaya çalıştı tavırlarıyla. O kızla beraber olduğum zaman çok farklıydı mutluydum beni mutlu Ediyordu kendimi erkek gibi hissediyordum yanlış anlama cinsel olarak söylemiyorum onunla güzel bir iletişimimiz vardı ama artık o da yok. Çok zor günler geçirdim hâlâ da geçiriyorum oğullarım bana düşman oldu tüm… [ ]
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Akıllı kadın beee helâl olsun. Sonunda istediğim macerayı okudum😄 hak etmişsiniz aramızda halledelim nedir ya!
Çocuklar olduğu için eşinin ve senin sevdiği birisini aracı gönder eşinden özür dile tekrar güvenini kazan
Amaç güveni kazanmak değil zaten bitti artık amaç bu olayı kimsenin duymaması
Hahaaa
Neye güldün
Bencilliği ne
Bencil olan o kadın bunca yıllık her şeyi hiçe sayıp bir hatam yüzünden beni kim bilir ne hale sokacak. Ben aramızda halletmek istiyorum
Senin tek derdin çevreye olacağın rezillik çocuklarını eşini düşünmüyorsun ki beter ol
Başında yapmayacaktın kardeş ee elbet her gerçek bir gün ortaya çıkar
Trol gibi gelsede ciddi bir cevap vereyim herseyin bir bedeli var.
Metresine de dava açma hakkına sahip ahaha çulsuz kalacaksınız.
Nasıl yani?
Cümle gayet anlaşılır.
O kız umrumda bile değil ben kendi derdime düşmüşüm açarsa açsın zaten her şey onun yüzünden oldu Bir de onu düşünecek değilim
Yaparken hava hoştu öyle değil mi?
Bilmeden yargılama
Nasıl yani o kızla neden yazıştın o zaman
O kadın beni mutlu etmedi. Ben onun için çok şey yaptım o hep kendini benden soğutmaya çalıştı tavırlarıyla. O kızla beraber olduğum zaman çok farklıydı mutluydum beni mutlu Ediyordu kendimi erkek gibi hissediyordum yanlış anlama cinsel olarak söylemiyorum onunla güzel bir iletişimimiz vardı ama artık o da yok. Çok zor günler geçirdim hâlâ da geçiriyorum oğullarım bana düşman oldu tüm mal varlığım gidecek kardeşimle düşman olacaz çok zor
Kardeşim neden ayrılmadınız ki bak şimdi ikinizede yazık oldu
Keşke ayrılıp öyle birisiyle olsaydın
Böyle olacağını hiç bilemezdim oğullarım için hep dayandım ama şimdi onlar da beni kötü baba olarak hatta belki baba olarak bile görmüyorlardır. Hele buradaki bazı yorumlar beni çok kırdı 😔 yardım istedim insanlar ohh olsun diyor umarım kimse benim yaşadıklarımı yaşamaz
Kardeşim ne olursa olsun bu aldatmanı gerektirmez seninle düzgünce konuşuyorum beni yanlış anlama lütfen çocukların seni aldatan birisi olarak değil de baba olarak bilebilirdi neyse olan oldu yaptın bir hata umarım ayrıldıktan sonra ikinizin de güzel bir hayatı olur umarım ders çıkarmışsındır
Onu bazı b*kları yemeden önce düşünseydin
Karına helal olsun😀 iyi yapıyor
Ne yaptın ki, kadin haklı dağılın
Karakter haysiyet önemli şeyler
ben anlamıyorum ki bu insanlara ne oluyor?
Kime
eşini aldatanlara. mutlu değilsen aldatmaya kadar gittiysen baştan ayrılsaydın kardeşim şimdi her şey ortaya çıkınca eşim onu bunu istiyor diye de kadını suçlama . ha çocuklarını dolduruyorsa orda hata yapıyor tabi. çocuk ne denirse ona inanır heleki şimdi ana kuzusu anneye daha düşkün büyüdükçe bazı şeyleri idrak eder ha sizide affederler mi bilemem. bence eşinizden özür dileyin temiz bir sayfa açmaya çalışın pişmansanız eğer . ha yok bu evlilik bitti yürümez hemde ortaya çıktı diyorsanız hayırlısı olsun. bu arada eşiniz aldattığınızı ispatlarsa malların bir kısmını alabilir bilginiz olsun.
ailenizde aklı selim mantıklı ve asla lafçı olmayan kimseye demeyecek gerekirse aile dostu bir büyüğünüz varsa devreye sokun belki bir faydası olur ama şu noktada sizi pek haklı göremiyorum bir erkek olarak üstelik. bende babamla buna benzer bir sorun yaşadım ben yakaladım telefonla bir güzel uyardım. bu yaşta olmama rağmen ciddi manada güvenim sarsıldı adamla karşı karşıya geldim ben yüzüne bakamadım utancımdan. zor durum
şeytana uydum de genelde böyle diyorlar
Şeytan : Benim ne suçum var ya
@Mehmet-59 şeytan bile alıştı mq bu yalana
😂😂
Bir bayan olarak sen inanıyormusun bu yalana ya konuşturma beni
@Mehmet-59 troll nedir bilmeyecek kadar gzekalıysan sana diyecek söz yok
Senin seviyene inmicem, Havlamaya devam et
Kanka keşke parmak izi kullanmasaydın.
Cok iyi yapiyor helal olsun
Bu kadar da Vicdansız olmayın
Ahaha masum ayaklarina yatma aldatmasaydin
Bak işine
Ahaha rezil omaya bak sen surun zaten suruneceksin
Olayın siniri geçerse yumuşar inşallah
Ohhhhhhh olsun beter olun evli olup her haltı yiyen hepiniz
Umarım başına gelmez
Siye bekarmisiz
Neee