Eşim beni aldattı hep, bnde uzaklaştırma aldım tedbir nafakası dava açmadan alabiliyor muyum?

Eşimi yakaladım bn evde bebeğime bakarken kendisi içip ilişkiye giriyor eve geliyor uzaklaştrma aldım. 5aylık bebeğim mama bez evin kirası giderlee için tedbir nafakası dava açmadan alablyrmuyum avukat ayarlıyamadım henüz çnkü
Eşim beni aldattı hep, bnde uzaklaştırma aldım tedbir nafakası dava açmadan alabiliyor muyum?
Cevapla