Çok pişmanlık yaşıyorum, bu çaresizlikten nasıl kurtulacağım?

Nolur bana yardım edin kendimi öldürme noktasına geldim, 3 senedir ilişkim var evlenmek istiyoruz çok seviyorum, ama zamanında ben bi hata yaptım birlikte oldum , ama önden değil , o bana sonra ben seni bozdum dedi ama ben bozdumu bozmadımı emin değildim o zaman, bozsa illaki hissetmezmiydim, şimdi kafayı yicem ya bakire dğeilsem diye hergün ağlıyorum hergün çok zor durumdayım
Çok pişmanlık yaşıyorum, bu çaresizlikten nasıl kurtulacağım?
Cevapla