Reddettim ve şimdi pişman oldum çok büyük acı çekiyorum ne yapmalıyım?

Gecenin bu saatinde başlık açacak kadar kötü hissediyorum kendimi. Ben çok canım ve aptal bi kızım. 23 yaşında eli yüzü düzgün, çok kibar ve çok anlayışlı, dışarıda gözü olmayan biri tarafından 6 ay önce çıkma teklifi aldım. Başlarda bende ona karşı boş değildim ama nedense sevgilimin olmasını hiç istemiyordum. 21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı onunda hiç sevgilisi olmamış. Bana çok kibar davranıyordu her dediğimi anlayışla karşılıyordu. Ben kızdığımda bana öfkeyle yaklaşmazdı tam tersine sakinleştirmek için çabalardı. Yaklaşık 1 senedir ara ara konuşuyorduk 6 ay öncede hislerini söyledi. Ailemi ortaya koydum önce bahane olarak sonrada istemiyorum dedim. Birdaha konuşmadık. İlk zamanlar hiç umursamadım sanki hiç olmamış gibi yaşadım ama 3 aydır neredeyse hiç bir şey yiyemiyorum. 8 kilo verdim üzüntüden. Aklımdan hiç çıkmıyor. Dışarı çıkınca her yüzü onun ki sanıyorum. Şimdi yazmaya yüzüm yok ve yazsamda kabul etmez zaten. Sizce ne yapmam lazım? Nasıl bu üzüntümü giderebilirim?
Reddettim ve şimdi pişman oldum çok büyük acı çekiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla