Dediğim gibi sadace 1.64 den kısa kızlar cevaplarsa sevinirim.
Bu arada kısa boylu erkeklerden kastım 1.76 dan kısa erkekler
Bu arada kısa boylu erkeklerden kastım 1.76 dan kısa erkekler
aşşada milletin kocasına karısına fütursuzca küfürler etmişsin. Bu yazdıklarının ekran görüntüsünü alıp cimere göndereceğim şimdi. Ayrıca bizzat da savcılığa suç duyurusunda bulanacam. Bakalım bu kadar kolaymıymış milletin ailevi değerlerine küfür etmek.
Bende onları şikayet edicem.
Kimsenin fiziksel özellikleriyle dalga gecemezler.
tamam tamam sen bu yazdıklarının hesabını bir ver bakalım önce. Evine tebligat kağıdı geldiğinde görecem seni
Sana ne oluyor lan deve?
Benim boyum tam 1.64 benden hoşlanan ve onunla sevgili olmamı isteyen bir taksici vardı. Boyu 1.75 ti ve ben bir defa onunla yan yana geldim. Kalın topuklu bir bot giymiştim topuğu 8-9 santimdi. Yani yan yana yürüdüğümüz de boyumuz aynıydı ve benim de hiç hoşuma gitmemişti. İsterim ki bir erkek benden 15-20 santim uzun olsun
Ya tamam ALLAH aşkına bir soru sordum pişman oldum tüm kızlar meger uzun boylu erkek hastasıymış.
Neyseki sevgilim senden bile kısa boylu
Sormasaydın Allah Allah sen sordun bizde cevapladık işte
Madem boy takıntın var cevaplama.
Sorucam sorucam çünki iğrenc bir boy kompleksim var.
Böyle yapmamalısın. Emin ol biri sana aşık olursa boyuna değil sana vurulur direk zaten. 1.72 de çok kısa değil hem ayakkabı giysen olursun 1.75-76 takma bu kadar kafaya
Şimdi sana birşey derdim ama sözlü tacize girer 🤢 gerek yok sg
Buna da nasihat yaramıyor anasını satayım. Bi git işine. Sen kısaysan biz napalım. Manyak mıdır nedir
Cevap
3Cevap
1.72 yim, sevgilim 1.78 millet boy meraklisi ama önemli olan boy degil bence. Bende 1.50 boydaki kizlarin ay en az 1.85 olsun diyisine sinir oluyorum😂
Peki harun abi
Harun abi ne alaka olm
Ben kısa boyluyum 1.56 falan ama yalan söyliyeyim hep uzun 1.80 üstü kisilerle sevgili oldum şimdi yalan soylemiyyeim ama gerçekten seversek neden olmasjn
Neden sürekli 1.80 üstü?
Neden?
Ya hiç mi çevrende kısa boylu erkek yoktu yemin ederim hayatımdan bıktım artık yaşamak istemiyorum boyum 1.73 diye
Nasıl ya herkes 1.80 üstü mü?
Hiç mi sokakta biryerde filan kısa boylu erkek görmedin?
Uzun severim ama son flörtüm de senin boylarindaydi.
Olabiliyor yani
Ben 1.68
S*kdir git uzun boylu erkek sev
Aşk cebirden anlamaz o aniden gelir bize de hoşgrldin demek düşer✨ ben kendim 1.60 ım çok uzun boy istemezdim eşimde ama aşk işte kendisi 1.88
Çevrende hiç kocası /sevgilisi kısa boylu olan kız var mı?
Peki kocası / sevgilisi kısa boylu olan kadınlar var mı?
Konuşma lan
Ya tamam özür dilerim aşağıdaki adama sinirlendim.
Daha tatlı oluyorlar bana göre kısa boylu erkekler.
165 imm severim yemin ederim severim Allah belamı versin 😄
Bence boy işin gırgır tarafı. Kız erkek farketmez sevgileri karşılıklıysa boyun bir önemi yok 🤔
170’im, 170 ve üzerine okeyim.
Evt neden olmayalım ki. Ama ben uzun boylulardan hoşlanıyorum ankamjaka
İğrencsin.
Zaten bir zahmet senin gibi kızlar sevmesin benim gibi 172 erkeği.
Yoksa kahrımdan ölürüm acaba bu kadın beni aldatır diyemi gözü hala uzun boylu erkeklerde mi acaba
Ne diyosun ya
Sen sevme kısa boylu erkekleri ilerde kocan kısa boylu olursa aldatırsın.
Boş yapma ya
Sen boş yapıyorsun şu an.
Uzun boylu erkeklerden hoşlanan biri asla kısa boylu erkeğe aşık olmaz. Olsa bile aldatır
Hyr öyle değil
Uzunluk sadece bir özellik sırf uzun diye kimseyle olmam ya da sırf kısa diye onunla olmam gibi bir huyum yok
166 yım en az 10 cm en fazla 20 cm uzun olmalı bye
Bunu neden söyleme geregi duydun?
Zaten 1.64 den uzun kızlar cevaplamasın dedim.
Herneyse bye
Yuh kızım senmiydin?
Ya yemin ederim sen hastasın.
Sana engel atayımda gör gününü.
Lan inek zaten 1.64 den uzun kızlar cevaplamasın lütfen dedim sorumu
Olum mal mısın laa
Kim üzdü bunu
Olurlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?