Kızlar Kendisini Seven İyi Erkekleri Neden Bu Kadar Çok Yoruyorlar?

Şu ana kadar çok sayıda kızla konuştum. Hepsi için elimden geleni yaptım. Kimisi beni çeşitli sebeplerle reddetti. Kimisi de en küçük sorunda konuşmamızı veya ilişkimizi bitirdi. Kızlar beni iyice yordu. Türk kızları sözde "adam olsun yeter" derler. Adam olduk mu da, adam olduğumuza pişman ederler. Sonuç olarak kızlara karşı güvenim kalmadı, hevesim kalmadı ve beni ruhsal olarak yordular. Artık sadece benim peşimden koşan veya bana adım atan kızlar ilgimi çekiyor. Diğer kızları gözüm görmek istemiyor artık. Sizin düşünceniz nedir?
Kızlar Kendisini Seven İyi Erkekleri Neden Bu Kadar Çok Yoruyorlar?
Cevapla