Erkekler Sap İken Kızlar Niye Hiç Boşta Kalmıyor?

Kaç senedir yalnızım ama kızlar öyle değil, havada kapıyorlar sanki. Misal 1 buçuk sene önce bir kız tek gece edip beni terk etti, hiç gocunmadı, hayatına çok mutlu devam etti, bense sap kalmaya devam ettim. Erkek bolluğu olmasaydı bu kız benle evliliğe kadar gidecekti ama kendine çok güvendi, beni bile terk etti. Öyle tipsiz, yakışıklı olmayan, kötü karakterli eksiği olan bir tip de değilim ama şansım yok.
Erkekler Sap İken Kızlar Niye Hiç Boşta Kalmıyor?
Cevapla