Ne evlilik ne de ki sevgililik hiç biri bana çekici gelmiyor bu normal mi?

Aşk hikayeleri duyduğumda midem bulanıyor. Duymak istemiyorum. Bana çok saçma geliyor. Hayatımda biri olmasını çekici bulmuyorum. Çünkü hoşlandığım erkek olmadı hiç. Ama anne olmayı çok isterdim. Çocukları çok seviyorum o yüzden. Çocuklar da beni seviyor beni gördüklerinde seviniyorlar skjksjkk
Sizce bu yaşta böyle olmam normal mi?
Ne evlilik ne de ki sevgililik hiç biri bana çekici gelmiyor bu normal mi?
Cevapla