yeni çalıştığım yerde hoşlandığım biri var ama kendisi hem üst yöneticim hemde yaşça benden büyük ama hiç yaşını göstermiyor yaşını öğrendiğimde çok şaşırmıştım o da benden hoşlanıyor gibi bunun farkındayım ama hiç ciddi konuşamıyoruz başbaşa kalamadığımızdan duygularını anlayamıyorum bir yandanda korkuyorum aramızdaki yaş farkından sizce olur muyuz yoksa ben bu sevdadan vazmıgeçmeliyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Olmasına olur da evlilik olsa düşünsene aranızda çok fazla fikir ayrılığı olur. Onun yaşı geçiyor baba olmak ister. Sen gençsin daha beklemek istersin. Gezmek eğlenmek istersin gençsin. Onun gücü yetmez bir zaman sonra. Aranızda hazır bir şey yokken unut gitsin bence. Kendine daha uygun birini bulabilirsin.
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı. Selam. yaş farkına çok inanan bir insan değilim. Ama kastım genç bir kızla dedesi yaşındaki adamın birlikte olması değil. Bence olabilir neden olmasın ama daha tam bir muhabbetiniz geçmemiş gibi biraz zamana bırakıp tanımalısın.
00 Yorumla
Sana yeni model araba gibi sırf az kullanılmış gözüyle bakıp gençlik ateşini hayat enerjini sömürüyor tenin taze vücudun diri diye birlikteyse, seni Zeki bulmuyor fikirlerini o kadar de önemsemiyor değerli bulmuyor ve sana ne kadar kıymetli olduğunu hissettirmiyorsa.. hemen şu dakka şu saniye bitir.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSanıyorum kalbiniz epey bir vakittir boş, neden derseniz yazdığınıza bakarak, evlenmek için arada bayağı varda, çıkmak için problem değil hem işinizede seve seve gider gelirsiniz.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
94
Cevap
110Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yani ille acik acik konusalim ki bassin kafaniz.
Ortalama Turk erkeginin cinsel omru 45 50 de finito.
Adamin kalmis 7 8 senesi.
Sen 23sun. O top attiginda sen olacaksin 35 36. Sonra yine geleceksin buraya. Kocamla cinsel hayatimiz cok kotu diye basimizin etini yiyeceksin.
Artik boyle acik acik bodoslama konusayim ben. Belki hayata kuser gider insanlar.
14 yas nedir. Bundan 50 sene once baban yasindaydi bu adam. Tamam insanlar istediklerini yapsinlar diyoruz da. Bu hareketleri 5 sene sonra topluma mal oluyor, o mallarla sinirli kalmiyor ki. O onu aldatiyor, digeri bunu vuruyor, 3 hafta televizyonlar bizim kafamiza tecavuz ediyor. Iygh artik!61 YorumlaGeçen biri 15 yaş büyüğüyle sevgili olduğunu söyledi ben buna olmaz dedim diye bütün üyeler beni linçledi neymiş efendim kız reşitmiş istediği yaşta sevgili yapabilirmiş aşkın yaşı olmazmış hele hele.. ulan 15 yaş 15 az mı manyak bu millet
104 Yorumla- +1 yıl
Deneyek
+1 yılÖnce neyine aşık oldun bakalım.. Düşün ki o çalıştığım yerde hizmetli olsaydı yine ondan hoşlanır mıydın.. Bana cevap verme. Kendin düşün cevap hayır ise sen ona aşık degil hayransın. Ve bunun yaş sınırlaması yok. Adam seni begeniyorsa egosu okşanır. 😉
94 Yorumla
Soran+1 yılşöyle söyliyim bana göre aşırı yakışıklı birisi ve hiç kibir sahibi değil yani patronmuş tavrı yok bizimle çok iyi geçiniyor çok kibar ve dürüst birisi herkes arkasından çok iyi şeyler söylüyor hayranlık kısmı biraz vardır tabi herkesin beğendiği şey seninde aklını karıştırmış olabilir ama ben davranışlarını bana olan ilgisini beni hayran bıraktı bilmiyorum
- +1 yıl
Seninki hayranlık. Başarılı, kibar, yakışıklı, ve herkes tarafından onay alan bir tip. Karakteri ve karizması seni cezbetmiş. Onla birşeyler yaşamak sana çekici geliyor. Seninki aşk degil. Aşk üzerinde yogunlaşma ve cici bir patrona sahip olmanın tadını çıkar. Olayı farklı boyutlara çekip sonunda üzülme diye bir tavsiye. Bi düşün dediklerimi. Bakış açını degiştirebilir belki zamanla. 😉
Soran+1 yılasla duygularımı belli etmiyorum zaten kendi kendime gelin güvey olmak istemem iş yerinde de patron çalışan ilişkisi var sadece birisinin sana karşı ilgisini anlarsın ya öyle işte
- +1 yıl
Evet ama hisler yogunlaştıgı zaman yanlış anlama olasılığı da yüksek. Rahat ol akışına bırak. Her hareketi sana özel olarak algılama sadece. Zamanla ilgin normal dostça bir yaklaşıma dönüşür.
Olur da, olmaz yani.Ünlü biri olabilirseniz, o zaman onay alabilirsiniz. Sizler sıradan ünsüz insanlarsınız. Size böyle şeyler yakışmaz şekerin. Adam ihtiyar çorbasından içmiş artık ve ünsüz. Sende daha ergen sayılırsın. Adamın adı 'sapık ve sübyancı'', senin adın ''gözü parasında kız'' olarak fişleneceksiniz. Hani şuna benzer, mesela 18 yaşında bir kız, murat boza hayrandır. Bu infal yaratmaz. Ama aynı kıza mesela burda, aynıı murat boz ama inşaatta duvar ustası olup da, mesaj atsa adı pedofil ve sapık olabilir.
21 Yorumla- +1 yıl
Off süper kafa.. 😀
Yalnız oda hizmetli degil üst düzey yönetici.
Kızımız burda çıtasını koyabilecegi en yüksek yere koymuş. 😉😂
+1 yılBen 21 yaşındayken 39 yaşında biriyle birlikte olmuştum, aylarca peşimden koştu hatta ama birlikte olduk ne oldu? Birkaç kişiyle takılıyormuş meğer, o yaşta bekar olanların çoğu genç güzel kız avında ve bulduklarını kaçırmıyorlar... Olan sana oluyor, genç ve güzel olarak aynı zamanda onun egosunuda tatmin etmiş oluyorsun, bence boşver.. Adam genç gösterip hemde yakışıklıysa hepten kötü, kızlarda peşini bırakmaz o da hayır demez...
20 Yorumla
+1 yılarkadaşımın annesi ile babası arasın 20 yaş var. toplumda bulunma sıklığını zdüşük olsa da asla olmaz gibi bir durum söz konusu değil. tamamen sizin bunu nasıl yürütebileceğinizle alakalı. şu an yaşını göstermiyor evet, 15 sene sonra? 30'lu yaşlarındayken 50'li birini çekici bulabileceğini düşünüyorsan sorun yok.
sevdiğin adamı görebileceksen ona her baktığında, hangi yaşta olduğunun bir önemi yoktur. rakamlar yalnızca rasyonellik katarlar.00 YorumlaSen istiyorsan olur da ben kendimden 15 yaş küçük, büyük birine bakmam açıkçası.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBenden hoşlanıyor gibi ayaklarını geç. Senin ilginin farkında yani belli ediyorsun kesin tabiki, o da bulmuş fırsatı niye kaçırsın. Zaten adam evliyse de, bu ihtimal de yüksek, adamın yuvasını yıkarsın demedi deme...
12 Yorumla
Soran+1 yılevli filan değil öyle bir şeyi ben kabul etmem zaten hiç evlenmemiş
- +1 yıl
O zaman seninle de evlenmesi neredeyse imkansız...
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAyni isi yapiyor olmaniz olumlu, tabiki gorus acilariniz farkli olabilir fakat sen onu genclestirirken o da seni olgunlastirir ve orta noktada bulusursaniz anlasabilirsiniz.
Meslek nedir, vasifsiz bir ofis calisanimi yoksa vasifli bir calisanmisiniz00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDaha önce de yazmıştım ben 0 yaşında o 100 yaşında tanıştık Şimdi ben 21 o 121 yaşında sorunsuz yaşıyoruz 😂😂😂 ya çok yorum alan ne varsa peşinden 100 tane aynısı soru geliyor sıkıldık artık değiştirin
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılYaklaşık 10 yıldan hesaplarsak her bir jenerasyonu ve ortalamasını 8 olarak alırsak, 2 jenerasyon fark var aranızda. İnan bana bulaşma, bir tanıdığım var kahroluyor şu an.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 660 cevap paylaştı.
+1 yılYönetici paralı ve yaslanmaya yüz tutmuş biri fakir olup 37 yasında olsaydı kabul eder miydin? Bence hayırr. İlerde kafa yapısı olarak seks vs sorun yasarsın sana yetemeyecek ruhen bedenen çabuk yorulacak.
00 Yorumla Bence yaş önemli değil ya, önemli olan mutlu olabileceğine inandığın, anlaşabildiğin bir ömür gerçek acısıyla tatlısıyla dediğin insanı bulmak onu bulduğunda belli ölçüde ki yaş farkı önemsiz ama tabi 30 yaş fark olmayacak 😅
00 Yorumla
+1 yılBana çok yanlış geliyor bu kadar yas farkı yani 3-4 yaş neysede 15 yas diyorsun düsünsene 8 yaşinda bir cocuk ile sevgili olduğunu hem sen 30 yaşına falan geldiginde adam 45 yaşında olucak ben karşıyım bu kadar yaş farkı olan ilişkilere ama senin biliceğin iş yani
15 Yorumla- +1 yıl
Sonunda aynı düsüncede bir insan teşekkur ederim 👍🏻
- +1 yıl
Kralsın kral 👍🏻
istiyorsan niye vazgeçeceksin, hemde buradaki birilerinin sözleriyle. Ayrıca bu kart adamlarda ne buluyorsunuz bilmiyorum :)
13 Yorumla
Soran+1 yıldaha aklı başında oluyorlar diyelim
+1 yılOlur niye olmasın. Sen de hoşlanıyorsan söyle. Hem çoğu erkek kendinden daha genç kızlarla olmak ister. Yaşını da pek göstermiyorsa tadından yenmez
16 Yorumla- +1 yıl
@Ararat344 yok bee nr fazlası
Soran+1 yıl@Ararat344 50 yaş nerde 37 nerde yaşını hiç göstermiyor saçı bile beyazlamamış
- +1 yıl
Sen yap aşko bulmuşsun fıstıkm gibi adamı finleme kimseyi
+1 yılBöyle sorular görünce inanasım gelmiyor. Gençler çuvalamı girdi be kardeşim.
40 Yorumla
+1 yılSence olur mu iyi düşün,
Sen ana rahmine anca düşerken o kişi fırıncının kızıyla oynaşıyordu. Hesabını sen yap20 YorumlaEvet olur iki taraf birbirini anlayıp sevdikten sonra yanliz iyice araştırma Yapın kötü biride olabilir gösterişe ve maddiyata kanmayın üzülen siz olursunuz 😥😥😥
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılİlişki olabilir. 20lik kızlar 40lık adamlara kaçıyor. Bunlara şahitiz. Ama bence kendince birini bul. Üst düzey yönetici falansa adım ondan gelmiyorsa bu işe bulaşma derim.
00 Yorumla
+1 yılYaşlarınız biraz daha ileri rakamlarda olsa bu fark sorun olmazdı evladım ama şu an şu döneminde o yaşta biriyle olman senin için zarardan başka birşey olmaz.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaş konusu biraz sıkıntılı bir durum aslında. Benimde eşim 37 yaşındaydı bende 22 yaşındayım kuşak çatışması illa ki oluyor ama denemeden bilinmez belki mutlu olursunuz bunu zaman gösterir tabii. Ne iş yapıyorsunuz bu arada
09 Yorumla
Soran+1 yılnasıl mutlu musunuz şu an
Cevap sahibi+1 yılYani boşanma aşamasındayım maalesef. Çok severek evlendik ama maalesef çok takıntılı ve baskıcı bir insan olduğunu evlendikten sonra öğrendim. Hayatına karışmak gibi olmasın ama sıkıntılar olabiliyor dikkatli olmanı öneririm. Siz nasıl tanıştınız ve o adam bekar mıydı yoksa evlenmiş boşanmış mı
Soran+1 yılbekar hiç evlenmemiş benim patronum sayılır şirketin yöneticilerinden biri iş harici pek konuşmamız olmuyor ama bana karşı ilgisinin farkındayım
Soran+1 yıl@Ararat344 öyle bir şeye izin vermem zaten
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum. Şimdi gerçekçi olmak gerekirse bu kadar yaş farkı olunca kendimde yaşadığım için rahat söyleyebilirim ki problemler oluyor. 3 aylık evliydik biz yürümedi. Hoşlantı olabilir çok normal ama evlilik derecesinde düşünüyorsan bence iyice karar ver. Çünkü bende öyle diyordum ama evlenince baya baya çok kıskanç baskıcı bir adam haline dönüştü. Ama her insan farklıdır ben genelleme yapıyorum belki öyle bir adam olmayabilir de. Ama yinede iyi düşün derim.
+1 yılOlur tatlım dert etme yaşı bunlar sadece yıkılması gereken tabular
30 Yorumla
+1 yılolmaz olur mu , sübyancı bulmuş genç hatunu , bırakır mı ! Sen 30 olduğunda o 45 olur , sokakta baba - kız gibi gezersiniz :D
10 Yorumla
+1 yılKızım yuh yani neredeyse 40 yaşında adam gençliğine yazık
20 Yorumla
+1 yıl14 yaş var koskoca iki nesil geçmiş aranizdan zor ama imkansız değil
20 Yorumla
+1 yılyaş farkı felan dert etme ya hani 50 olsa imkanı yok derim ama 37 çokta büyük değil bence
20 Yorumla
+1 yılOlmaz anlıyo musn olmaz ananız babanız yaşındaileri sevmekten bir vazgeçin ya sen gencecik kız o gittikçe yaşlanan bir adam
00 YorumlaYönetici demek. Ah şu kızlar yine gözleri hep yükseklerde. O adam seni s*kip atar bi köşeye. Çıtır tazesinde işine gelir onun.
00 Yorumla
+1 yılamaaaaan olur olur. Eğer tam kafa dengiyse ve böylesini daha genç olanlar arasında bulamıyorsan devam et
00 YorumlaŞu an değil belki ama ilerde sıkıntısını çekebilirsin yaş farkı çok olunca kafa yapıları da farklı oluyor insanların anlaşamayabilirsiniz
00 YorumlaYas farkini gec de adam 37 yani sen giderken o donuyomus olur bazi seyleri yasiyamasin ve 37 yasindaki biri evlu ya da dul dur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdam seni çıtı olarak görüyor yarın öbür gün yüz verse gel beraber bişeyler yaşalım dese ne yapacaksın boşver kendine uygun birini bul karşında kendin gibi 20lik erkek yok
09 Yorumla- +1 yıl
Afferin kız akıllısın sen 37 yaşında adam o kızla ancak buficilik oynar
Cevap sahibi+1 yılBunlar sanıyor ki adam benim prsenses olarak görüyor peşimden koşuyor 37 yaşımdaki anca cinsellik için işter
- +1 yıl
Evet haklısınz ona göre adım atmalısınız
- +1 yıl
İnş kötü bi tecrübe olmaz açın gözünüzü açın kimse seks dışında ergen çoçukça tavırlar takınan biriyle olmaz
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl37 yaşında adam diyor bu ne diyor
Soran+1 yılcinsellik bende asla isteyemez o olmaz zaten ama sevgisini verirse neden olmasın
Cevap sahibi+1 yılSevgisini verir oda 😀
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlur ama merhametli bir insansa. ben 20 kocam 32 ama melek gibi adam çok mutluyum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. biraz çabuk kapılmışsın gibi.. ortada bir muhabbetiniz, arkadaşlığınız bile yok. yoksa yaşın çok önemi yok iyi anlaştıktan sonra
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 388 cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz. Sen ne kadar yetişkin bir kadın olsan da onun yanında çocuk sayılırsın artık
10 Yorumla
+1 yılYa baban yaşında birinden de duygusal birşey yasayamazsin ya
110 Yorumla- +1 yıl
Sen anladın benim demek istediğimi ayrıca yaşlıya bakicak kadar mı şey oldun
- +1 yıl
Bikac sene sonra isteklerin olmayınca o zaman beni hatırlarsin
- +1 yıl
Kes hadi baban yaşındaki adamın yanına git
- +1 yıl
Görgüsüz mü ben kaba birşey demedim kendinize bunu yapmamaniz için uyarıyorum ama ne fayda hadi beni dinleme ailen cokmu izin vericek
- +1 yıl
Önyargı olarak düşünüyorsan boş bir beyin olarak devam et bide sen o yaşa gelmiycen mi diyor seninle birlikte olan o erkek gibi yapmam merak etme o kadar değiliz
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılSaçmalama bence baban yaşındaki adamla ne işin var bide yaşını göstermiyor diye kendini avutmuşsun..
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kendi yaşında jenerasyonuna uygun birisini bul. Birazcık akıllı olun kızlar gerçekten!
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kafalarınız uyuyorsa olabilir tabi şans vermek gerek. Bilemezsiniz diğer türlü.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok fazla, o adam o yaşta bekarsa ve sana bakarsa çapkın zamparadır 😅
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla bazı k yaşta ki adamlar hakikaten de baya çekici ve yakışıklı oluyor. Eğer anlasuyorsaniz snein bilcehin iş
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKafa uymuyor. Hem erkeklerin o yaştan sonra her şeyi yaşamış bitmiş oluyor. Bir kızı sevecek koşacak vakti yok. Tanıdığımdan biliyorum. Kaçtı sevdi, boşandı, bitti hepsi bu.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 671 cevap paylaştı.
+1 yılBilemedim. bayanlarin olgun erkek. erkeklerin genc kadın sevdiği gerçek. ama yakışanı yasitlariniz
00 Yorumla
+1 yılYaş farkı bence asla önemli olmamalı. Önemli olan niyet
00 Yorumla
+1 yılSenin durumunda olup 35 yaşında mutsuz olan bi kadınla tanışmıştım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı. Sen şimdiden yaş farkı demeye başladıysan bu iş olmaz.
00 Yorumla
+1 yılVazgeç yaş bitmiş 10 sene sonra gibi kalkmayınca sen kahrolursun
00 YorumlaBen (23) o yaştaki birine abi derimSen koca diyeceksin 😏
02 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Örneklerini görüyoruz oluyor. Fakat ne kadar sağlıklı orası tartışılır. Bence olmamalı.
00 YorumlaVazgeç bence. ben de hoşlanmiştim senin yaşlarinda ama mantiksizdi ve araya seviye koydum.
00 YorumlaAbdullah Gül
Eşinden
16 yaş büyük
Ortada bir sorun da yok
O yüzden takılma yaşa01 YorumlaOlur. İkinizin de ihtiyacı olan şey birbirinizde var.
00 Yorumla
+1 yılYaş farkından ziyade işyerinde sorun çıkmasından korkman daha yerinde olur bence..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 984 cevap paylaştı.
+1 yılAşkın yaşı yoktur! İstersen dedeyle çık fark etmez.
00 Yorumla
+1 yılYaş farkı boy farkı gelir farkı bunlar sevmeye engel değil artık Aşın bunları
00 Yorumla
+1 yılSiz soruyorsunuz ben yorum yapınca Dm ‘den patavatsızlar saldırıyor. O yüzden susuyorum.
00 YorumlaOlmuyor öyle çünkü ileriye yönelik ilişkiler de % 100 uyumsuzluk her türlü garanti
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılneden olmasın aynı durum bende de var kendimden 27 yaş buyuk bırıyle ilişkım var hem cinsellikte daha ıyı oluyorlar kımseyı aldırma:)))))))))))))))
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSalak saçma konuşup durmayın ya sonra içip sicip dovunce öldürünce neden öldürdü sen daha ergen misin ya bı sağlam düşün bakalım
00 Yorumla- Devamını Gör (144)
Devamını Gör(189)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer