AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
203Cevap
Sonra senin gibi yaşlanayın mı diyorum yanlış eş seçimi... Hatta bunun ile ilgili bir yazım var bulw bilirsrm link bırakıp kaçarım. 😄
Anam evermiy 😔
Ne evlencem yahu? 2 gram beynim kaldi. Onu da mi heba edeyim 🙄 hayatimin geri kalani icin idareli kullanmam lazim onu 🙄🙄
Kasım'a kadar sabredin şu villayı bitireyim sonra ona da bakarız diyorum erteleme modunu açtım evlilik konusunda :)
Herkesin özel hayatı kendine lütfen karışmayın diyeceksin
Nasip diyorum. Acelesi yok, ben böyle iyiyim, diyorum.
Beni hakedecek kadar iyi birini bulamıyorum diyorum
Benzer şartlarda yaşta ve kafa yapisinda birisi çıkmadı karsima, sanırım en doğru cevap.
Kısmet olmadı henüz diyorum o kadar nasip bu işler istemekle olmuyo bi yerden sonra
Tuhaf arkadaşlarım yüzünden sevgili arayacak fırsat bulamadım.
İlerde ailem susturmak için lezbiyen olduğumu söyleyecem.
düşünmüyorum sen ne anladın diyorum veya sen ne zaman boşanıyorsun diyorum.
Bitmiş olsa evlenecekmiş gibi okulum bitmedi daha diyorum 😂
"Sanane?" , evlenicem diye sana mı sorucam diyorum :D
Bazen akrabalar sık soruyor, ben de nasip kısmet diyip konuyu kapatıyorum 😄
Tek başıma yaptığım, başardığım herşeyden daha Çok zevk aldım bu hayatta ben hep. Tek olmak, özgür olmak gerçekten harika birşey yaa. Allahım çok şükür 😇
Benim yerime annem cevaplıyor bu tarz soruları 🤦🏼♀️
Aradığım gibi birini bulamadım bulirsam evleneceğim diyorum 😊
Sanane diyorum, uzatmanın lüzumu yok. Büyüklerime karşı daha nazik bir dille sanane diyorum tabii.
Yaşım 18 olduğundan kimse sormadı tabi ama ilerde sorsalar sanana mk işine bak sen derim.
Zamanı var acelesi yok kolay bir durum değil diyorum ama bence de az kaldı artık bekarlığa 😂😂
Kendimi hazir hissettiğim Doğru zamanın gelmesini bekliyorum...
Ufak bir eksik var onu halledersem neden olmasın 🤪
Bu Türkiye'de evlenilmez. 2023 gelsin yeni Türkiye'yi görelim bir diyorum. : ) (Hedef 2023 : ))
İnsanlar güvenilir değil ve eğitim, kariyer meslek edinmek gerekir önce
siz evlilik bilincine ulaşmadan evlendiniz de ne oldu?
Hiç kimse evlenmiyor evlenecek hiç bir kimsede yok ki
Kısmet ve hayırlısı diyorum. Zaten bu işler kısmettir.
şu an düşünmüyorum diyorum. Yalnız olmak benim tercihim.
Bulamıyorum ve maddiyat sıkıntısı diyorum, zaten yalan değil gerçek bu
Kafa yapıma göre birini arıyorum sadece o yüzden bekliyorum
Benim cevabım herzaman sert ve sabittir,
Ben evlenmekten hiddetle nefret ediyorum.
Ben sevgilimin olmasından da nefret üstüne nefret ediyorum nefffreeeeett.
Evet soruyu geride bırakıp bir level üste çıktım. Çoçuk ne zaman düşünüyorsunuz 🤦♀️
siz evlendiniz de ne oldu diyorum
bir daha konun bahsi açılmıyor xd
Cevap veremeden onlar hem sorup hem nasihat etmeye başlıyorlar.
Ömürlük kadına denk gelmedim kısa koşu istemiyorum aile istiyorum samimi can olcak
Onu sormalarına gerek kalmıyor zaten işsiz olduğum için evlenemeyeceğimi biliyorlar ve görüyorlar..
Henüz bunu soran bir kişi olmadı. Soran olursa da ''nasip, kısmet'' der geçiştiririm.
İçimden sanane lan yalak demek geçiyor ama dilimden dokulenler nasip kısmet hayırlısı 😀
Boyle bir soru soran yok ama olsa bekarlik sultanliktir derim jcnnc
İstemediğim için diyorum sonra aaa niye gay misin diye tepki alıyorum ulan ne insanlar var ya
Sanane dedikten sonra 6 farklı dilde küfür ediyorum
2,5 yıllık iyileştirme planım var. Sonra evlenirim zaten diyorum.
Öyle bir soru gelse elin kızı beni napsın diye cevap veririm
Neden evlenmiyorsun sorusuna covid-19 var diyorum. Susuyorlar. Hastalığın geçmesini bekliyoruz.
Düzgün ve mantıklı düşünen birisi böyle şeyler sormaz güzelim her icraatimizi dile dökseydik ohooo
Borç para ver evleneyim diyorum
Aman be sanki evlenen cok mu mutlu diyip kıvırıyorlar ☺
o gonlumun sultanini bula bilsem hic zaman harcarmiydim nasip diye dye nasipsiz kaldik
Ciddi ilişki istemiyorum, deli gönüllüyüm çok can yakarım.
onun la uğraşmak ilgilen mek ten korkuyorum halk arasın da pısırık deniyor tek yaşamak daha da guzel ve ilgi çekici geliyor birisini korumak zorun da değil sin ve ya dert etmek ya da sinemaya gitmek felan
En kötüsü de aday bulmaya çalışan itici teyzeler. Evlenmeyi düşünmüyor musun kızım niye evlenmiyorsun okul da bitti diye sorunca "Koçlara gelin gidicem ben teyze başkası olmaz " diyorum. Anında susuyor.
şöle diyorum bak: bul getir düzgün bir kız evlenmezsem ziksinler
Valla ben ciddi ilişki insanıyım karşıma çıkmıyor ciddi ilişki isteyen
Bence erkeklerin çoğunluğu evliliği eve kapanmak görüyor belki başka kızdan kıza atliyamicakları için he küçük bir ihtimal ev geçindiremicekler diye ama bana kalırsa ben doğru insani bulup iyice tanıyınca hemen evlenmek isterim yani
paşa gönlüm öyle istiyor
Sevgilimiz var da Corona bırakmıyor ki bir adım atalım evliliğe doğru.
öbür alemde evliyim diyorum bön bön bakıyorlar konu kapanıyor
Bir kadın ile evlenirsem, diğerlerine haksızlık olacağını söylüyorum...
Artık bu soruyu soracaklar diye kalabalık ortama bile girmiyorum o derece.
İstemiyorum çünkü diyorum yani büyük bir sebep başlı başına.
Aslında çok istiyorum ama evlenememek için çok sebebim var.