Eşim çalışmıyor ve evi ben geçindiriyorum ve artık böyle olmasına iyice alıştı bide değer bilmiyor, bu durumu nasıl toparım?

Yine ikide bir azarlıyor ve tartışıyor. Bu durumda ne yapacağımı bilmiyorum?
Eşim çalışmıyor ve evi ben geçindiriyorum ve artık böyle olmasına iyice alıştı bide değer bilmiyor, bu durumu nasıl toparım?
Cevapla