AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Bence sen haklısın doğru yapıyorsun affetsen yarın yüz bulur Bi daha yapar sonrada erkek adama aldatır derler yobazlar bencede mantıklı olanı yapıyorsun kardeşim geçmiş olsun Allah yardımcın olsun inşallah
Kim ne derse desin sen doğruyu yapıyosun kulaklarını tıkamalısın keşke herkes senin gibi güçlü olabılse umarım bundan sonra hersey sizin için daha güzel olur
Aynı olayı çok yakınım olan biri de yaşadı kesinlikle doğru bi karar vermişsin inan her şey geçiyor ama umarım kocan peşini çabuk bırakır ve boşanma konusunda sorun çıkarmaz
Aldığı n karar doğru basit olmadığın güçlü olduğu nun göstergesi kırgınlık bitmiş lik geçmez ne kadar affetsen kendi değeri ni ayağı nin altına almış olursun
Bi ömür evli kalıp mutsuz olacağına ayrıl bi defa mutsuz ol
Zaten milletin başına ne geldiyse bir kereden bir şey olmaz diyenler yüzünden geldi. Kendi başlarına gelince acaba aynı şeyi söylerler mi?
Çok doğru yapıyorsun bazı hemcinslerim maalesef başınızda erkek olmazsa ile başlayan bir sürü cümle kuruyor çocuklarının ihtiyaçlarını da kocan karşılamak zorunda zaten ayrıldınız diye çocuklara karşı sorumluluğu bitmiyor ki hala onların babası birdaha aldatmaca bile aldatılmak kolay affedilecek bir şey asla değil ve bir anlık bir şey de değil arkadaşına da ayrı sövücem
Belli ki aklı başında birisin ki boşanma davası açmissin hemen. helal olsun valla vevrendey çok asalak varmış onları da dinleme bir kere yapan sürekli tekrarlar bunu o seni aldattığı kişiyi affeden kocasi çok yaşayacak zaten. çocuk emin ol öyle bir ortamda hiç mutlu olamayacak zaten. Sor bakalım annesi / babası aldatan evde huzur mu olur hiçbiri cevap veremez. Bravo sana 👍
Artık normal bir dünyada yaşamıyoruz kardeşim. Sakın yanlış anlama, benim kast ettiğim şeyiin şu ''Yeni normal'' saçmalığıyla bir alakası yok. Bildiğin normal değiliz. Ve bu tesadüf değil.
Adamın suçu yok bence arkadaşın ayartmistir adam bir yok der iki yok der erkek olarak yok diyemez fıtratı böyle malesef kocanın kırigini kendin getirmisin
Doğru olanı yapıyorsun kimseyi dinleme ne güzel mesleğinde var muhtaç değilsin çocuğun ve kendin için yaşa. affetseydin yine yapacaktı karaktersizmiş pislik
En doğrusunu yaparsın dediğin gibi bir şeyin en zoru ilk kez yapmaktır kıymet bilmeyen üç de yapar beş de yapar maddi sıkıntın yoksa süründür köpeği o adi kadın da yine aldatır o salak kocasını
Böyle delikanlı kadınları toplum kabul etmemekle ısrarcı oluyor maalesef. Sen sakın iradeni kaybetme VE sececgin arkadaşlara dikkat et olur mu. Allah yardımcın olsun ❤
Abla Allah sabır versin gerçekten en iyisini yapmışsın. Çocuklarda huzursuzluk hisseder anlar böyle ortamda, boşanmak en iyisi o arkadaşında kocanda tam bir peynir türüymüş kimseye güvenemez olduk. Hakkında hayırlısı olsun. El alem bir konuşur iki konuşur üçüncü güne unutur sen nasıl mutlu olacaksan öyle yaşa bu hayatı.
Sadece onlar değil bu ülkede herkes kafayı yemiş gibi davranıyor onun için mantıklı konuşan insanlar yurt dışına kaçıyor çünkü kendilerine yer bulamıyorlar toplum içinde.
Helal olsun be en dogrusunu yapmissin. İnsan gururuyla edebiyle yaşamalı senin imkanın da varmış çekip gidebilmişsin. Darısı diğer aldatılan kadınlarımızın başına..
Ablacım o kadar güçlü ve haklısın ki. Kimseye aldırma ve davandan vazgeçme asla affetme. İhaneti affedersen yıllar boyunca bu yaşadıktan kalbinde ağırlık olacak asla güven sağlamayacak. Huzursuz bir yuvada büyüyeceğine tek büyüsün yavrun. Zorlu bir süreç ama her şeyin üstesinden gelirsin ❣️
Sırf sana bakmasınlar sen onlara yük oluyorsun diye sana affet demişler. Sakın affetme erkek neymiş ki koy totosuna seke seke defolup gitsin hayatından. Nafaka için de talepte bulun.
İnsanları boşver doğru olanı yapmışsın sonuna kadar devam et aksi halde bu durum içinden hiç çıkmayacaktır ilerde olacağına şimdiden olsun ayaklarının üzerinde durabiliyorsun ne gereği var
Haklısın ablacım bu zamanda güvenilecek İnsan kalmadı. Ama çocuk babasız büyümemeli çok sıkıntılı bir durum bu sevgisiz büyüyecek bir çocuk daha.
Babası ile görüşür boşanıcaz diye babalıktan istifa etmesine gerek yok benim yakamdan düşsün yeter
Onu biliyorum lakin ayrı olmanız onun psikolojisi açısından iyi bir şey değil arkadaş çevresinde hep kendini yalnız ve kötü hissedebilir.
Yok bitti bu iş hem arkadaşımla yatıcak hemde affedicem yok öyle dünya
Sadece mesajla mı aldattı yoksa daha ilerisi var mı yani yeni mi bu aldatma yoksa çoktan iş bitmiş mi?
Bir kereden bir şey olmaz diyerek bu hallere getirdiler toplumu, boşayarak en iyisini yaparsın.
bu resmen senin kisiligine yapilmis bi hakaret asla affetme en dogrusunu yapiyosun pekala da cocugunu buyutebilirsin dogru yol devam bro
Keşke bu soru troll olsaydı?
Çünkü baya üzüldüm.
Yolu ver gitsin.
Biliyorum çok zor olucak.
Çünkü affedersen yine yapar.
Unutma.
Doğru yoldasınız hanımefendi. Bu sağlam adımlarla devam. Bize de pek fazla söz düşmez. Siz her şeyin gayet farkındasınız zaten.
iyi yapmışssın... helal olsun.. escort filan olsa 1 kere dersin arkadaşınla yapmış ötesi var mı daha neler yapar kim bilir
Vallahi en iyisini yapmışsınız siz o insanları kafaya takmayın. O kocamız olacak şahıs sizi gerçektende sevseydi zaten aldatmazdı.
Affetmemeni tavsiye ederim insanlık hali denilecek bir durum değil affetmen neticesinde ikinci hatasında daha ağır dönecektir.
Doğru olanı yapmışsınız, kendisine saygısı olan sizin gibi yapar hiç üzülmeyin siz hayatınıza bi şekilde devam edersiniz o düşünsün
Dogru olani yapmissin bosver millet konuşur durur sen kendi başına herşeyin üstesinden gelirsin Allahin izni ile
Geçmiş olsun. Bana kızma ama kızgınlık ile alacağın her karar en çok sana verir. Biraz sakin olmaya çalış. Biliyorum ki gururun incindi ama acele karar verme anla, dinle.
Duruş budur helal olsun öyle babaya böyle duruş çocukların kadınlara verecekleri değerle büyümeleri insanlık için önemli bir adım olacaktır 👏👏👏
Önünde Saygıyla Eğiliyorum Güçlü Kadın. Duruşundan Taviz Verme Yaptığın En Doğrusuydu.
Onlar hiç susmaz zaten. her şeye bişey bulurlar. Kesinlikle çok doğru karar vermişsin, dönme yolundan 💖
Millet arsızlığı terbiyesizliği hoş karşılar olmuş ne demek 1 kere den bişi olmaz ya böyle saçma sapan bi laf olur mu e iyisini yapmışsın ablam
Bu adamla evli kalmanın anlamı yoook en yakın arkadaşınla birlikte olandan her şey beklenir..
Her şeyin üstesinden gelirsiniz, geçmiş olsun🌺
Bence en doğru karari vermişsin o bir kereden bişey olmaz tipte insanları da hayatından uzakta tut bence gawatliga pirimden başka bişey değil
İnsanlar her zaman konuşur boşansan neden boşandın affetsen neden affettin olur doğru olanı yapıyorsun
Ülkemizin ne kadar saptığını görebiliriz burdan.
Birkereden birşey olmaz diyip herkes birileriyle takılsın o zaman
Başkalarının ne dediği değil sizin düşünceleriniz ve duygularınız önemli güven olmayan mutsuz bir evlilik sürdürmektense boşanmak daha hayırlı olur
Kimseyi umursama. Tüm ömür şüphe seni kemireceğine şu an yanında olmayan seni sindirmeye çalışan her insanın gtüne tekmeyi bas kocana nasıl bastıysan
Aynısını sen yapsaydım kimse bir kereden bir şey olmaz demezdi aksine "namus temizleme" peşinde olurlardı
Doğru alanı yapmışsınız, size hernekadar baskı yapsalarda asla yolunuzdan dönmeyin, bu aldatma olayı karekter meselesi demek bu kadarmış karekteri.
Demek ki neymiş? Evli dahi olsan, hemcins arkadaşlarınla eşini çok muhatap etmeyeceksin.
Modernlik altında p**evenkleşmiş oluyorsun.
Elalem ne der diye dusunme, kararliysan yapmalisin. Ne olursa zaten bir kereden birsey olmaz dedikleri için oluyor
Hep kadınlar yapardı hayret. Milyon kere den bişey olmaz namuz 2 bacak arasımı et ete demiş bişey olmaz derler Di
Bende boşandım bitti. Evli kalıp hergün öleceğime bir defa ölürüm gider. Hakkında hayırlısı eğer kaldıramayacaksan ayrıl. Zaten ayrılıncada eğer birşeyler düzelecekse yine denenebilir
Aynen en iyi karar boşanmak
Gerçekse eğer üzücü kimseyi dinlememek gerekiyor yok değilse de komik değil troll anlamında.
Gerçek böyle şeyleri bende duyardım da garip gelirdi insana başına gelince anlıyor
Doğrudur haklısın mahalle baskısı denilen illet şey insanların kendi hayatlarından çok başkasının hayatına karışması kadın olunca bide daha zor anlaşılıyor yani.
Okusana @gnl_1998 ne affetçen affette iyice tepene çıkar aç dava boşa gitsin
Affetme bi kere yapan bi daha yapar bende affettim bi daha aldattı 7 de neyse 70 te de aynı insanlar can çıkar huy çıkmaz hayırlısı olsun hakkında
Herkesi boş ver önemli olan senin isteğin ve kararın.
Evet kafayı yemişler ne demek bir kereden bir şey olmaz saçmalığa bak 😒
Bir kereden bir şey olmaz diyenler bunun 10 olmadığını nereden biliyor? Ayrıca kendileri aldatılsalar ne hissederler ne kadar manyaklar. Yakın arkadaşınla kaç yıllık arkadaştınız?
Sen çok güçlüsün bunu unutma hakkını da helal etme sakın ikisine de sürünsün adiler, hep güçlü dimdik ol kararından dönme biz kadınlar kimseye muhtaç değiliz
Hayatım hayat senin hayatın kimsenin ne dediğine takılma için nasıl rahat edecekse öyle yaşa
Duruşunuz çok doğru.. Allah bundan sonraki yaşamınızda esenlikler versin
1 kereden bişey olmaz mı harbi kafayı yemişler, sende yap o zaman madem 1 kere hak vermişler
Bir kere aldatmayla 1000 kere aldatmanın arasında hiç bir fark yok aldatma aldatmadır
Doğru karar almışsın erkeğin sadakatsiz olanı her zaman yapar
Kafayı yemişler ve o sana öyle diyenler karaktersiz
İnsanları başından sepetle. O heriften ayrıl maddi manevi yüklü miktarda tazminat davası aç. Hem arkadaşına hem kocana dava aç süründür. Asla geri adım atma