İlişkilerinizde hoşlanmadığınız durumlar ve sevgilinizin yapmasını istemediğiniz şeyler nelerdir, hangi konularda katısınız?


Emir verilmesi, hesap sormak, anlayışın olmaması, empati duygusundan yoksun olmak, ağlamasından zevk almak, sadist ve narsist tavırlar sergilemek, umrunda olmamak, ilgiyi abartmak gibi gibi...
ciddi misin
Hiçbir konuda aşırılık sevmem, bu ilişkimde de aynı şekilde olur. En çok olmasını istemediğim durum kısıtlamadır. Kısıtlama güvensizlik içerir ve hayatımdaki insanla aramıza bunun girmesini istemem.
Bi erkeğin saga sola vurarak konuşması ve küfürü sakince konuşa bilir bagrdiginda asla dinlemem sakin ol ve sesini ayarla derim sürekli
Hayır dediğim bir konu hakkında ısrar edilmesi, bel atı muhabbet, özel hayatıma saygısızlık yapılması, kaba davranışlar.
Cevap
4Cevap
Galiba sevmediğim durumları kendim yapıyorum ya. Terzi kendi söküğünü dikemiyor gerçekten😂
Her boku ortak arkadaşımıza yetiştirmesi, resmen üç kişi ilişki yaşıyoruz. Yaptığım her şeyi o da duyacak diye düşünerek yapıyorum. Hiç rahat değilim
Beni yönlendirmek istemesi , kıskanclık... böylee gider
Cok üstüme düsülmesi ve yalan
Gereksiz kıskançlıklar, paranoyaklık, trip falan
Saygisizlik. Kısıtlama. Aşırı şüphecilik.
Kisitlanmak
Kısıtlanmak
Herkesin içinde sesli gülmesi
Bacak kıllarının alınması
Yalan.. gereksiz kıskançlik
Fazla yılışık olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?