Çok konuşmuyoruz arada o da yazıyor hep yazan taraf ben değilim ama yani uzun süre aralıklarla yazışıyoruz. Yaklaşık en son 3 hafta önce konuştuk ve o zaman da kandilini kutlamıştım konu bulamıyorum 😂 çok konuşmak istiyorum ama hep de ben yazmak istemiyorum. Ne yapmalıyım? O da boş değil gibi hissediyorum. Biraz taktik verebilir misiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılMerhaba hayırlı günler dilerim.
Aslında insanlar her zaman için sevdiği insana ulaşmak açısından bir şeylere mazeret ederler hal hatır sorma bayram kutlama ya da çeşitli şekillerde ulaşma isteği duyarlar o kadın için de aynıdır erkek için de aynıdır ama siz de ilgi uyduğunuz insanı bir şekilde ulaşmaya çalışmışsınız.
Bu gayet güzel bir yerinde bir davranış olmuş fakat şunu dile getirmek isterim ki kendinizi bu konuda fazla heder etmeyin kendimden iyi biliyorum ilgi duyduğum birisi vardı kendisine hal hatır sorardım kendisiyle sohbet etmeye çalışalım defalarca kez bana mesafeli davranır bile ve daha sonra bana aynen şunu söyledi sendeki platonik aşık kendini boşu boşuna yorma dolayısıyla ben de size tavsiye edeceğim tek husus eğer gerçekten size karşı bir hisleri varsa zaten Bir erkek Bir kadın kadar kendini ağırdan satmaz hemen düşecektir bundan dolayı hoşlandığınız kişi değer size karşı ilgi duyuyorsa zaten karşılığı olacaktır Ama baktığınız zaman bir karşılığı yoksa kendinizi de daha fazla heder ederek yormayın aksi takdirde sevmediğini ya da hayatında başka birisinin olduğunu öğrenirsiniz Bu sizin için çok acı bir tecrübe olacaktır120 Yorumla
Soran+1 yılÖncelikle çooook teşekkür ederim. Size de hayırlı günler. Yok, zaten kendimi heder etmiyorum. 21 gündür konuşmuyoruz. Sevmediğimden değil son mesajı ben attığım için yazmak istemiyorum, zaten çoğu konuşmamızda böyle uzun süreli boşluklar oluyor. Açıkçası ben zaten gururuma yediremem her an her dakika yazarsam. Ya siz anlarsınız böyle insanın her an her dakika yazası geliyor ama bunu yapmıyorum işte. Kendimi enayi gibi görmek istemiyorum. Ya açıkçası bazı hal hareketleri çok farklı mesela bizim ortak bir yakın arkadaşımız var, hoşlandığım kişi ile onun arası baya yakın. Her neyse, ben ve ortak arkadaşımız ilimiz buluşalım diye planlamıştık ve hiç konusu adı geçmezken bir anda arkadaşım dedi ki bana, "onu da çağıralım mı?" dedi gerçekten adı, kelimesi konusu dahi bile hiç açılmadı. Mesela doğum gününü kutlmaıştım, gitmiş ortak arkadaşımıza söylemiş ortak arkadaşım da bana sordu nereden hatırladın diye. Üçümüz buluşunca, ortak arkadaşımız hep karşımıza oturuyordu bu nedenle ben ve hoşlandığım çocuk hep yan yanaydık. Yine ortak arkadaşımız bir anda dedi ki durup dururken, gelin ikinizin fotoğrafını çekeyim. Çok değişik valla bilmiyorum
Soran+1 yılMesela bir gün geçen yıllarda ortak bir yerdeydik, bir anda gülerken fotoğrafımı çekti. Sonra yine ortak arkadaşımla birlikte bulışmuştuk, ikimiz fotoğraf çekildik, ortak arkadaşım sebepsiz yere o fotoğrafı ona attı. Yani çok değişik. Durum atmıştım bir kez, hoşlandığım kişi ":)" sadece bunu yazarak mesaj attı. Kandilini de kutladım şaka yoluyla "keşke bir kez de ben erken kutlasam" yazdı. Valla çok garip. Telefonla ilgilenen bir tip değil. Çok nadir giriyor. Sonra mesela ortak arkadaşımızla konuşuyordum ben, dedim işte x geçen mesaj attı, onla da onun arası çok iyi ya, bana verdiği cevap "vay it bana hiç yazmıyor" 😂 dedi valla çok garip şeyler var. Buluştuğumuz günün sonunda ayrılırken çok güzel bir gündü dedi.
- +1 yıl
Bakın ben size öncelikle şunu söylemek isterim belli ki sizin böyle bir insana karşı ilginiz var Bu gayet doğaldır hepimizin bir kadına karşı ilgisi olabiliyor sevgisi olabiliyor Bu gayet doğal bir şey ama size yeteri kadar ilgi göstermeyen devamlı kendisini geri çeken ve ağırdan satan bir insan belli bir süre sonra sizde bıkkınlık ve sizin de duygularınız da boş verme gibi durumlar söz konusu olacaktır fakat şunu söylemek isterim ki eğer sevgisinden Emin iseniz yani emin olmak istiyorsanız buna öncelikle zaman tanımanız gerekir tabi bu zamanı tanırken asla hiçbir şekilde kendinizi ön plana atmayın Bu erkek için de böyledir kadın için de böyledir birisi için hiçbir zaman kendinizi heder etmeyin sadece Allah'ın yazdığı takdir Allah'ın yazdığı kaderi önemseyerek hareket edin olmuyorsa olmayacak şeyler için zorlamayın Çünkü istemeyerek olan bir ilişki sonunda sizin için daha fazla üzüntülere neden olur başında olacak az bir üzüntü sonradan olacak derin üzüntülerden daha iyidir
Soran+1 yılMesajlaşma konusunda evet kötüyüz, o da ben de. Çok aralıklı konuşuyoruz ama gerçekten sevmediğimden değil, yani enayi gibi hissetmek istemiyorum. O da böyle hiç beklemediğim anlarda da yazdığı oldu. Beraber eve falan yürüyorduk, durağa kadar yürüyorduk. O beni bırakıyordu bazen, bazen de ben onu değişiyordu.
- +1 yıl
Dediğim gibi gerekirse karşılıklı oturarak duygularınızı açık açık konuşmanız gerekiyor bazı şeylerin üstü kapalı kalması insana daha çok yara verir yani en azından sizinle ilgili ne düşünüyor hayatına birisini almayı düşünüyor mu düşünmüyor mu öncelikle bunu bilmeniz gerekiyor ve buna göre davranmanız gerekiyor aynı şekilde devamlı olarak gelgit yaşamanı sizin için de yorucu olacaktır ve bir de bir gün bakmışsınız hayatına başkası girmiş ve bu sizin için daha büyük bir yer alacaktır tabii bir de şöyle bir durum var eğer bu kişi sizi istemeyecek arkadaşlığınızı devam ettirmeniz size zarar verecektir.
Soran+1 yılYa tabii ki çok haklısınız ama dediğim gibi asla ona sık sık yazmıyorum. O yazmadığı sürece yazmamaya karar verdim. Baktım ki ben yazmadığım süreç içerisinde o yazmıyor, yani hep ben yazıyorsam kendi bilir valla.
- +1 yıl
Bence artık hayatınıza bakmalısınız bir insan üzerinden ömrünüzün dakikalarını geçirmek bir kadın olarak size yakışmıyor değerinizi bilecek sizi sevecek nice erkek bulabilirsiniz Ama gerçekten sevecek kıymet verecek zamanında belki bende kıymet vermeyecek birçok insana gereksiz değer ve vakit kaybettiğim için size bu öneriyi tavsiye ediyorum hiçbir şey için kendinizden ödün vermeyin bu dünyada tek değerli olan sizsiniz
Soran+1 yılYok çok haklısınız, ama çok şükür öyle yıpratacak kadar bir durumda değilim. Duygularımı kontrol altına alan biriyim. Ya anlarsınız işte, hoşlantı. Ama dediğim gibi gerçekten kendimi yıpratan biri değilim. En değerli kişinin de ben olduğunu biliyorum. Baktım ki hiçbir hareket yok umurumda bile olmaz. Öyle çok vakit kaybetmedim sadece yazasım geliyor yoksa hayatımı etkilediği yok
- +1 yıl
Bence şöyle bir şey diyeyim eğer aranızda herhangi bir şey olma durumu yoksa yazmayın yani yazıyorsanız da o da size yazıyorsa samimi olmayın Çünkü bir yerde onunla devamlı olarak konuşmak size umut verici olabilir ve umut verici olduğu için bu sizin için yorucu olabilir en azından kendinizi geri çekerek hayatınıza Yeni insanlar almanızı ve belki daha mutlu olacağınızı düşünmenizi tavsiye ediyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Eğer ondan hareket olmazsa böyle yapacağım zaten. Çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim ne zaman dertleşmek konuşmak istersen hesabım burada ulaşabilirsin bana her şey gönlünce olsun
Soran+1 yılTek bir şey sormak istiyorum. Sizce ortak arkadaşımıza bahsetmeli miyim bu durumu? Ona söyleme dersem söylemez. Güveniyorum ona ama rahatlama açısından söylesem mi ortak arkadaşımıza? (yakın arkadaşım kendisi) ama biraz utanıyorum
- +1 yıl
Aslında Sevgi utanılacak bir şey değildir bence onunla paylaşmanız ondan bir fikir alarak o şekilde devam etmeniz doğru olur ama ben her zaman şunu da düşünüyorum araya birilerini sokmak yerine ya da birilerinden fikir almak yerine neden bir gün oturup birlikte güzel bir fikir alışverişi yapmıyorsunuz o hoşlandığınız kişiyle yani aç kaşık fikrinizi duygularınızı ortaya dökün ne olacaksa o saatten sonra olsun siz de ona göre yolunuzu çizersiniz Çünkü şu anda bir belirsizlik içinde yaşıyorsunuz ve bu belirsizlik siz de belli bir yorgunluk yapacaktır kendinizi ister istemez yıpratacak sınız bence oturun açık açık duygularınızı belli edin en azından aklınızda şüphe kalmaz
Soran+1 yılYa açıkçası şu an kariyerim açısından önemli bir noktadayım. Bu dönem kendime yoğunlaşmam gerek. İlişkim olsun ister miyim bilmiyorum ama bu dönem de pek buluşma gibi bir imkanım yok zaten biliyorsunuz korona vs. Şu an bahsedebilirsem tek yakın arkadaşımıza bahsedebbilirim ama dediğim gibi bilmiyorum utanıyorum sadece. Ona da bahsetsem mi bilmiyorum. Çok değişik, garip
- +1 yıl
Bence siz de sadece Duygu karmaşası var yani ne istediğinizi bilmiyorsunuz Bu da gayet normal ama bana soracak olursanız şu anda önemli bir dönüm noktasında olduğunu söylediniz bu dönüm noktasını hiçbir şekilde kaybetmeyin elbette Sevgi sevmek ve sevilmek önemli duygulardır ama karşılıklı olduğu zaman her şey güzeldir öncelikle duruma bakarak kendiniz karar vermelisiniz Ama şunu söylemek isterim ki size aşk sevgi her zaman elde edilebilir ama kendi hayat garantiniz sizin için daha önemlidir isterseniz arkadaşınıza bu durumu açabilirsiniz yani en azından ikiniz böyle rahat ediyorsa deneyebilirsiniz ama dediğim gibi hayatınızın merkezine hiçbir insanı koymayın sadece kendiniz olun kendi geleceğinizi düşünün
Soran+1 yılHayır hayır. Zaten kariyerimden dolayı şu an ilişki düşünmem asla, sadece içimi rahatlatmak adına arkadaşıma bahsetsem mi diye düşünüyorum. Dert ortağı olur belki, ona güveniyorum çünkü
- +1 yıl
O zaman öyle yapabilirsiniz sizin için ne iyi gelecek ise yapmalısınız ama yeter ki kendinizi düşünün
Soran+1 yılYok zaten kendimi düşünüyorum. Allah razı olsun hayırlı günler. Sanırım bir dostla paylaşmam içimi rahatlatacak
- +1 yıl
Hakkınızda hayırlısı olsun
Soran+1 yılAmin cümlemizin
En İyi Cevaplar
İşi ile ilgili bişey sor ya da onun hakim oldupu bir konudan dolayı soru sor yardım iste muhabbet başlayıp konu konuyu açacaktır
Sonra martı sor bisiklet sor binmek istesiğini ana binemediğini sor
Martı veya bisikletle yanına gelmezse sana ilgisi yoktıur
Gelirse herşey tamamlanmıştır teklif almaya hazır ol☺️😉01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂 Keşke kolay olsa böyle 🥺
Sen yazma bence en son sen yazmışsın sıra onda ama eğer yazmasını sağlamak istiyorsan göndermeli durumlar merak ettirici şeyler paylaşabilirsin o zaman belki neyin var noldu diye sorar sana bu tarz onu çekebilirsin ama şöyle bi ayrıntı var seni sevmiyorsa ilgisi yoksa önünde deve de uçursan bakmaz yani boşa çabalamış olursun kiiiii üstüne de düşme düşersen kaçaaarr
03 Yorumla
Soran+1 yılAz biraz daha bekleyeceğim. Haklısınız evet ya zaten her an her dakika yazan biri değilim. Öyle kendini bir halt sanmasına izin vermem. Sadece işte biliyorsunuz, gönül böyle olunca sıkıştırıyor adamı bir kenara. Ben de yazmak istemiyorum son mesajı attığım için. Bekleyeceğim az daha
Soran+1 yılAynen öyle yapacağım. Buluştuğumuz zamanki hal hareketlerinden kaynaklı bazı şeyleri söyleyebiliyorum yoksa bir mesaja bakmıyor tabii. Arada yazdığı mesajlar da böyle o anlama geliyordu. Ama son yazan ben olduğum için şimdi yazmayacağım. Dediğiniz gibi yazan zaten yazar
Gerçekten sana karşı bir ilgisi olsaydı sürekli mesaj atardı. Yani senden beklemezdi. Konuşma hemen bitmesin diye de elinden geleni yapardı. Bence sana karşı pek ilgisi yok. Canı sıkıldıkça yazıyor, mesajlarına da nezaketen cevap veriyor gibi geldi. Çok beklenti içine girme derim. Yazarsa yaz, yazmazsa da boş ver. Ne hali varsa görsün.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır, tek kandil açısından değil. Genel anlamda gördüğüm öyle. Yalnız benim ona karşı hissiyatım var fakat sürekli yazmıyorum. Gerçekten yazmıyorum. Sadece son mesajı ona ben attım. Yazarsa yazacağım, ben yazmayacağım zaten. Bir yerlerine kaldıracak birisi değilim. Ama geçen ortak arkadaşım, o ve ben buluşmamız üzerine hoşlantı hakkında yorum yapabiliyorum. Kendi sallamam değil, gerçekten bazı şeyleri çok farklıydı, ortak arkadaşımın dediği birkaç bir şey de garipti. Been de çekiniyorum istemsiz
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
34Cevap
Boş olmasa sana bir şekilde yazardı diye düşünüyorum bunca şeyden sonra. Arkana yaslan bekle o sana yazsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılTelefonla ilgilenen bir tip değil onu biliyorum çok nadir giriyor. Yazmayacağım, bekleyeceğim
+1 yılKonuşmak isteseydi yazardı, bahane bulmaktan kolay ne var
11 Yorumla
Soran+1 yılBekleyeceğim, yazmazsa valla kendi bilir
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Teravihe davet et. Sonra da bayramini kutlarsin. Sonrasindaki 1 sene icinde de elbet diyecek birseyler bulursun bir sonraki kandile kadar.
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂
+1 yılkandiller bitti şimdi sıra bayramlarda. göreyim seni mümine kardeşim.
11 Yorumla
Soran+1 yıl😂 Belki bu sefer o yazar, geçen öyle dedi zaten keşke bir kez de ben erken kutlasam yazmıştı 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakma kandil mesajını yanlışlıkla sana gönderdim. Yeni sevgilime atıcaktım. Diye başla bakalım ne diyecek.
01 Yorumla- +1 yıl
Yazsam mı böyle ya skdkfk
+1 yılBunlara gerek yok konuşmak istediğini belli et sadece kandilden yürüyemezsin tıkanır.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet, tıkanıyor valla. Ama bekleyeceğim bilmiyorum bir yerleri kalkmasın son mesajı ben attım, yazmazsa da kendi bilir
+1 yılÇok üstüne düşme kız kendini bir halt sanır şimdi de
05 Yorumla
Soran+1 yılİşte o yüzden hep ben yazmak istemiyorum. O da yazıyor ama çok aralıklı konuşuyoruz
- +1 yıl
Çok yazmıyorsa umursamıyorsa değmez bile
Soran+1 yılYa telefonla çok ilgilenen biri değil. Yüz yüze konuşunca buluşunca çok iyiyiz. Çok eğleniyoruz. Normalde mesaj atan biri değilmiş hatta ortak arkadaşımıza dedim işte "x mesaj attı diye" arkadaşım yazdı ki vay it bana hiç yazmıyor diye üstelik baya yakın arkadaşı 😂 bilmiyorum bekleyeceğim biraz daha sanırım
- +1 yıl
bekle ama çok umutlanma 😂üzücü olabilirrr
Soran+1 yılEvet biliyorum tabii ki
Konuşmak istiyorsan halini hatrını sor. İlla ki bir bahane bulman gerekmiyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle tabi ama hal hatır sorunca konu çok çabuk kesiliyor
Ne kadar ucuzsunuz ya bırakın onlar sizin için çabalasın konu bulsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılO da arada yazıyor. Hep ben değil
kandilin kutlu olsun, bazıları için senin yüzünden kutlu olamıyor ama senin ki kutlu olsun yaz
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂
- Aşk İlişkileri konusunda 486 cevap paylaştı.
+1 yılRüyanda gördüğünü şöyle olmustun falan ya da hastaydın falan de bu bende hep ise yaramistir😃
010 Yorumla
Soran+1 yılHiç gülesim yoktu 😂 o nasıl bir taktiktir yaa 😂 başka ne yazabilirim
- +1 yıl
Ortak bir noktanız vardır mutlaka sevdigi dizi müzik yemek film ne biliyim ne varsa gördüm sen aklıma geldin de
Soran+1 yılKokoreç seviyoruz ikimiz de hahahahaha 😂
- +1 yıl
Yaz anasını satayım kokorecinin önünden geçtim sen aklıma geldin. cok kötü hastayım. canım çok sikin ya da ortak biseyde bir bahane bul yeni telefon yeni bilgisayar alicam tanidigin var mı hiç bişey yoksa elektrikçi var mı tanıdığın de insan milyar tane bahane bulur onu sen taniyirsun ona göre fiyat Sor kitap sor😅
Soran+1 yılÇook teşekkür ederim valla çok sağ olun çok saçma bir şey soracağım ama konuşmayalı 19 gün olmuş, 21 gün olmasını mı beklesem olmadı o zaman mı yazsam 😂
- +1 yıl
Sen bu kafayla çok beklersin hayat kısa zaman dünyadaki en değerli şey insan elinden geleni yapmalı bence sende yap
Soran+1 yılYa tabii ki bana kalsa her an her dakika yazayım ama böyle o nadir yazınca ben de 2 3 kez üst üste yazınca aralıklı zamanlarda garip hissediyorum nedense
- +1 yıl
Bence kendini değiştir kendini değiştirmeyen hicbirsey degistiremez
Soran+1 yılBakalım biraz düşüneyim. Teşekkür ederim tekrardan çok sağ olun
- +1 yıl
Bol şans
+1 yılYa taktiği ne yapacaksın çocuk elinden kaçarsa görürsün taktiği git ve sor napıyorsun diye 😄
010 Yorumla
Soran+1 yılAma nasılsın sorunca çok kısa kesiliyor başka ne yazbailrim
- +1 yıl
Kısa kestikten sonra kendisi sana sormuyor mu napıyorsun diye? Sen konuyu uzatırsan şunu şunu yaptım diye illa bir konu açılır:D
Soran+1 yılO da soruyor tabi ki ama yine eften püften konuşuyoruz çok uzun sürmüyor,
- +1 yıl
Çabalamıyorsa karşı taraf salla gitti
Soran+1 yılÇabaladığını nereden anlayacağım
- +1 yıl
Konu açmaya çalışmıyor başka şeyler sormuyor ve söylemiyorsa çabalamıyordur
Soran+1 yılMesela geçen kandilini kutladım sadfeve kandilin kutlu olsun demedi , dedi işte şaka yollu , keşke bir kez de erken ben kutlasam , dedi öyle direk kısa kesmiyor emoji ile falan
- +1 yıl
Çekimser davranıyor olabilir
Soran+1 yılValla ne yapsam bilemiyorum ama tek bildiğim napıyorsun diyince iyiyim sen napıyorsun diyor işte ben de anlatıyorum ona ona soruyorum ben de öyle bitiyor
- +1 yıl
Anladım
Yaz tabi bir konu bul oradan konuşmaya başla devamı gelir.
013 Yorumla
Soran+1 yılYa açıkçası konu çok sıkıntı. Konu bulamıyorum, nasılsın falan yazıyorum konuşma çok kısa kesiliyor. O da aynı şekilde nasılsın falan yazıyor yazınca veya Bi iş ile alakalı konuşuyorduk, o sıra baya yazıyorduk ama şu ara tıkandım kaldım
Soran+1 yıl😂🤦🏻♀️
Soran+1 yılDoğru siz de haklısınız 😂 biz de düğün yok ama 😂
Soran+1 yılKaç gündür canım pasta çekiyor zaten hem de çilekli 😂😂
Soran+1 yılHacı bekirden alırım olmaz mı 😂
Soran+1 yılHacı Bekir bilinmez mi ya..
Soran+1 yılBen hiç yapmadım pasta ama deneriz neden olmasın 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılNaber yakışıklı yaz gülücük koy iyiyim güzellik derse tamamdır sizin iş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBuna benim de ihtiyacım var tek fark 3 gündür konuşmuyoruz. Artık bayramda bayramlaşırız herhalde😊🤭
01 Yorumla
Soran+1 yılSiz konuşursunuz 😂
Ona hoşlandığını söyle ilk başta bende öyleydim sonra beni sevmediğini söyledi bir sene sonra bana aşık olarak döndü ama ben ondan soğumuştum sende öyle yap
01 Yorumla
Soran+1 yılValla bilmiyorum açılma konusunda pek emin değilim
spotify hesabı varsa nickini sor eğer zaten takipleşiyosanız da bi lieteni atıp bunu takip eden sen misin yazabilirsin ama uzun süre sonra bunu yazman garip olur mu bilmiyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılGeçen 3 arkadaş buluştuğumuzda YouTube premium aldığından bahsetti, sanırım spotifyı kapatmıştır bundan sebep
Soran+1 yılAma çok teşekkür ederim
Güzel bir şey yapmışsın eğer hisselerin karşılıklı ise sana geri dönüş yapar zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılBekleyeceğim yazmayacağım. Yazmazsa da valla artık kendi bilir son mesajı ben attım
Herhangi bir konu hakkında ona görüşünü sor pat diye ve arkası gelebilecek tekrar görüş isteyebilecigin cinsten arkası kendiliğinden gelir
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. İnşallah olur ama biraz düşünmem gerek. Çok sağ olun
Normal samimi konuş illa yazmak icin bir seyi bekleme bence. Onunda hoslandigini düşünüyorsan eğer bence normal yaz
06 Yorumla
Soran+1 yılNe yazayım peki? Taktik verebilir misiniz
Soran+1 yılTeşekkür ederim haklısınız
Soran+1 yılİnşallah, Allah sizin de ne muradınız varsa versib
+1 yılSahurlarda yaz oruç tutuyor musun falan de münin kardeşim derse unut
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂
+1 yılHer akşam hayırlı iftarlar de 😀 ya söyle açık nolcak hep erkekler adım atıyor
05 Yorumla
Soran+1 yılBir yerleri kalkar diye çekiniyorum ben
- +1 yıl
Orasını bilemem tatlım sen tanıyon
Soran+1 yılİşte belli olmaz bakalım
- +1 yıl
Bi yaramazlık yaparsa söyle kulağını çekiyim 😀
Soran+1 yılNe oldu paşinnyaaan kendimi tutamadım resminizi görünce
+1 yılHayatcok basit yazarsa senin yazmasa baskasindir yaz yeter
04 Yorumla
Soran+1 yıl😂 Keşkeee nerde o döt 😂
- +1 yıl
Mantıklı
- +1 yıl
Çok sey kaybedersin😀
Soran+1 yılNeden
Yaz sahur buddy m olur musun 😄
18 Yorumla
Soran+1 yıl😂 O tam olarak ne oluyor
Soran+1 yılSahura kadar konuştuğun kişi mi 😂
Soran+1 yılKeşke öyle olsa valla 🥺 ama sanmıyorum çok telefonla o kadar ilgilendiğini. Çok telefon meraklısı olmayan biri diye biliyorum kendisini
Soran+1 yıl😔
Soran+1 yılBakalım nasip kısmet
+1 yılİki gözümün çiçeği ne yapıyorsun yaz
02 Yorumla
Soran+1 yıl😂
- +1 yıl
;)
+1 yılHayırlı ramazanlar de şdmcskc
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂
İyi akşamlar, nasılsın? Diyebilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılŞu an beklemeye karar verdim, yazar yazmaz kendi bilir. Sonuncuyu ben atmıştım
İftarlık sahurluk aynı kanaldan devam
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂
Gönlü olsa sende sana çok kere yazmış olurdu
01 Yorumla
Soran+1 yılBen hoşlanıyorum ama ben de uzun süredir yazmıyorum ki
+1 yılYa bence konuşmak isteseydi yazardı
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok telefonla ilgilenen bir tip değil de bakalım hayırlısı. Ben de yazmıyorum ona çünkü
+1 yılhayırlı ramazanlar yaz
04 Yorumla
Soran+1 yılMuhabbet kısa kesilir sanırım öyle olursa. O da yazar hayırlı ramazanlar diye. O uzatmadığı sürece ben de ussatymak istemiyorum enayi gibi hissediyorum
Soran+1 yılYani ben uzatıyorrmuşum gi görünmek istemiyorum.
- +1 yıl
knk şaka yapmıştım zaten jxjskwkw
Soran+1 yıl😂
senin de kandilin mübarek olsun mekkeli müşrik
01 Yorumla
Soran+1 yıl?
Aşk İlişkileri konusunda 845 cevap paylaştı. Hayırlı ramazanlar diye mesaj atabilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılAma kısa kesilir tahminimce. O da hayırlı ramazanlar yazar biter diye düşünüyorum
Soran+1 yıl:(
+1 yılFaiz kuru sabıtlendı ne dsunuyoaun de 😀
02 Yorumla
Soran+1 yıl😂
- +1 yıl
Kız bu nasıl nick name çok mu düşündün 😀
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Reis cumayı bekle o zaman 😅😅
09 Yorumla
Soran+1 yılSanırım biraz daha bekleyeceğim belki bu bekleme süresi içerisinde o yazar 😂
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim. Ya zaten birkaç kez belli etmiştim sanırım. Doğum gününü tam 00.00'da kutladım gibi.. Ya hep yazınca enayi gibç hissediyorum her an her dakika her gün yazmıyorum zaten aralıklı konuşuyoruz ama böyle yazmayınca da içim içimi yiyor çok karışık
Soran+1 yılBakalım inşallah 😂 çok telefonla işi olmayan biri olduğunu biliyorum. Yüz yüze görüşünce çok güzel muhabbetimiz oluyor eğleniyoruz ama yazmaya gelince ben de çekiniyorum hep yazmak istemiyorum gururum yemiyor 😂
Soran+1 yıl😂 Cidden siz de erkek olduğunuz için onu anlarsınız. Ne yapmalıyım sizce
Soran+1 yılYok zaten asla sıkmam. Öyle her gün mesaj atan tiplerden değilim. Ego anlamında değil ama gururum yemez bunu zaten kendini bir halt falan sanar şimdi 😂 çok aralıklı konuşuyoruz. Şu zamana kadar hep ben yazmadım Allah için o da yazdı ama ama işte nadir konuşuyoruz. 7 martta bir durum atmıştım. Ondan önce 25 şubatta ben yazmışım sonra hiç yazmadım ben. Her neyse 7 martta durum attım hiç beklemiyordum böyle bir şey ama durup dururken gecenin 11 buçuğunda ":)" yazdı sadece. Öyle yani valla ondan sonra da ben 3 hafta önce dediğim gibi kandil için yazdım 4 gün sonra da buluştuk ve o gün bugündür hiç konuşmadık 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılMesaj at gitsin boşuna beynini yoruyorsun :D
05 Yorumla
Soran+1 yılEnayi gibi oluyor muyum, o beni kötü hissettiriyor
- +1 yıl
Ne alaka ya.
Soran+1 yılHep yazanın ben olması biraz geriyor da beni. O da yazıyor ama çok sık konuşmuyoruz. Mesela 28 ekimde ben yazmışım, 1 ocakta yılbaşı olduğu için yazmıştım 13 ocak doğum günüydü onun için yazmıştım. 1 ve 13 ocağı saymıyoruz öyle sıradan günler değildi her neyse, 25 şubatta yazmışım ona sonra o da 7 Mart günü bana ":)" göndermiş. Öyle yani geçen 3 hafta önce de ben kandil için yazdım. O da yazıyor arada. 31 martta da ben, o ve Bi ortak arkadaşımız buluşmuştuk ondan sonra hiç konuşmadık. Yazılı olarak 27 marttan beri hiç konuşmadım onunla
- +1 yıl
Ben flörtlerimden bazılarını sırf bu şekilde düşünüyorlar diye engel atıyorum :D Gerilecek bir şey yok yazmak isteyen yazar, sorar, konuşur, arar kasmaya gerek yok ki. Yok önce sen yaz yok önce ben yazayım aa bak yazmıyor ben de yazmayayım falan inanılmaz saçma şeyler tanımak istiyorsan iletişim kuracaksın sizin kurduğunuz bu iletişim değil.
Soran+1 yılDoğru teşekkür ederim. Çok sağ olun
+1 yılutangaç mı kaç yaşında
03 Yorumla- +1 yıl
seni seviyorum yaz
Soran+1 yılHayatta yazamam 😂
- +1 yıl
utangaç mı
- Aşk İlişkileri konusunda 702 cevap paylaştı.
+1 yılYarın Cuma, hayırı Cumalar de
02 Yorumla
Soran+1 yılBiraz bekleyeceğim yazmasını yazmasa da valla kendi bilir.
- +1 yıl
😀😀cumartesi , pazarda iyi tatiller de
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılHayırlı ramazanlar yaz
03 Yorumla
Soran+1 yılKısa kesilir ama öyle olursa da. O da der hayırlı ramazanlar sonra btier konuşma
- +1 yıl
Oruç Nasıl Geçiyor DE
Soran+1 yılEvet mantıklı
Gizli Üye(30-35)+1 yılRamazan oruç falan artık
021 Yorumla
Soran+1 yılSizce sahurda yazsam korkutucu olur mu veya geç saatte
Cevap sahibi+1 yılDoğru düzgün adım atsan
Soran+1 yılNe yazayım ne diyeceğim söyleyin ben bilmiyorum çünkü
Cevap sahibi+1 yılYazmıyor diye sitem et, özlediğini belli et ki hızlansın
Soran+1 yılŞey mi desem nasılsın nasıl gidiyor hiç yazmıyorsun ramazan nasıl falan mj
Cevap sahibi+1 yılRamazanı değil, Şaban ayını sor 😂 kafadan gir işte çoktandır konuşmadık, aklına gelip hiç yazmıyorsunda kankaaa de 😂
Soran+1 yılÇoktandır konuşmak, nasıl gidiyor unutuluyoruz yavaştan, hep ben mi yazacağım yav, mı diyeyim 😂
Cevap sahibi+1 yıl*konuşmadık ,
Cevap sahibi+1 yılGönder gitsin, ne kaybedeceksin
Soran+1 yılHer neyse işte klavye düzeltti
Cevap sahibi+1 yılŞey istiyorsan bir gece eve davet etsen
Soran+1 yılHep yazanın ben olması biraz geriyor da beni. O da yazıyor ama çok sık konuşmuyoruz. Mesela 28 ekimde ben yazmışım, 1 ocakta yılbaşı olduğu için yazmıştım 13 ocak doğum günüydü onun için yazmıştım. 1 ve 13 ocağı saymıyoruz öyle sıradan günler değildi her neyse, 25 şubatta yazmışım ona sonra o da 7 Mart günü bana ":)" göndermiş. Öyle yani geçen 3 hafta önce de ben kandil için yazdım
Cevap sahibi+1 yılAt çöpe bunu , hep mi sen yani
Soran+1 yılBu tarihlerden önce o da yazıyordu.
Soran+1 yılŞimdi de yazıyor ama ne o ne ben çok sık değil
Cevap sahibi+1 yılOhoo, yıl olmuş tatlım, direkt bana yaz
Soran+1 yılBunun için mi böyle şeyler yazıyordunuz emre bey 😂? 😒
Cevap sahibi+1 yılHaha, adıma bakmış, yani o soğuk ile ne uğraşacaksın
Cevap sahibi+1 yılBende 13 Ocak bak , 😂
Soran+1 yıl😒🤦🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılMemnun kalmamış Oğlaktan 😂
hayırlı iftarlar de
10 Yorumla
+1 yılRamazanı kutla
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖzelden yaz lütfen taktik çok eğer istersen tabiy
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBence yazma
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten yazmıyorum ki kaç zamandır
+1 yılCumasını mübarek eyle şimdi de
01 Yorumla
Soran+1 yılO yazana kadar yazmayacağım valla gurur yaptım şimdi 😂
+1 yılHayırlı ramazanlar😂
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂
+1 yılBosver yazma
01 Yorumla
Soran+1 yılBakacağım
+1 yılBence sen yazma ağırdan al seviyosa yazar zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılBekleyeceğim son mesajı zaten ben attım
+1 yılArada iltifat et ki anlasib
05 Yorumla
Soran+1 yılNe diyeceğim ki
- +1 yıl
Sen çok hoş birisin. Gelecekteki sevgilin çok şanslı falan
Soran+1 yılYazamam o cesaret yok valla, garip gelir hem
- +1 yıl
Tam tersi cesur kadınlar bir sıfır Öndedir her zaman
Soran+1 yılBir yerleri kalkar ondan dolayı emin olamıyorum
Allah kabul etsin 😃
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin 😂
+1 yılNabuyun bre deyyuz
02 Yorumla
Soran+1 yıl😂
- +1 yıl
😂😂
+1 yılyaz...
01 Yorumla
Soran+1 yılNe yazabilirim taktik verebilir misin nasılsın yazınca çok kısa kesiliyor
+1 yılat gitsin
01 Yorumla
Soran+1 yılNe yazmalıyım hal hatır sorunca çok çabuk kesiliyor konuşma
kafana göre takıl
07 Yorumla
Soran+1 yılAma hep yazan taraf olunca garip oluyor üst üste iki kez falan.
Soran+1 yılZaten ben yazdım geçen mesajı
Soran+1 yılYok yok verdi, sadece işte hep ben yazınca sinir oluyorum açıkçası genel anlamda tek ona karşı değil arkadaşlarım için de geçerli bu
Soran+1 yılFarklı olan ne
+1 yılböyle konulardan hiç anlamam
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAt gitsin
01 Yorumla
Soran+1 yılNe yazmalıyım nasılsın yazınca çok çabuk konuşma bitiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılRamazan mesaj i at
02 Yorumla
Soran+1 yılSon mesajı ben atmıştım, bekleyeceğim atmayacağım. Atmazsa da yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Oyle
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaş kaç
00 Yorumla
+1 yılBence sal artık
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden yazmıyorum ki zaten kaç zamandır
+1 yılYazmak isteyen yazar
01 Yorumla
Soran+1 yılSon mesajı ben atmıştım şimdi bekleyeceğim
- Devamını Gör (5)
Devamını Gör(50)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlandığım çocuğa en son kandilini kutlamak için mesaj attım, ne yazabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer