Hoşlandığım çocuğa en son kandilini kutlamak için mesaj attım, ne yazabilirim?

Çok konuşmuyoruz arada o da yazıyor hep yazan taraf ben değilim ama yani uzun süre aralıklarla yazışıyoruz. Yaklaşık en son 3 hafta önce konuştuk ve o zaman da kandilini kutlamıştım konu bulamıyorum 😂 çok konuşmak istiyorum ama hep de ben yazmak istemiyorum. Ne yapmalıyım? O da boş değil gibi hissediyorum. Biraz taktik verebilir misiniz?
Hoşlandığım çocuğa en son kandilini kutlamak için mesaj attım, ne yazabilirim?
Cevapla