Üzülen hep seven taraf mı olmak zorunda arkadaşlar? Nasıl yeneceğim?

Eski sevgilimle 1 buçuk sene önce ayrıldık. Onu sevmekten hiçbir zaman vazgeçmedim, snapchat özelimde onunla olan tüm fotoğraflarımı bana ilk konuşmaya başladığımız zamanlarda attığı fotoğraflarını saklıyordum. Giremiyorum, kaybettim tüm fotoğrafları.. o da bugün bir kızla görüştü, kız fotoğrafını çekmiş profil fotoğrafına kadar onu yapmış.. ben bugün bir kez daha kaybederken, onlar yine kazandı.
Üzülen hep seven taraf mı olmak zorunda arkadaşlar? Nasıl yeneceğim?
Cevapla