AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Çok zor bir süreç. Atlatırsa 6 Ay da bir kontrol ettirmesi gerekecek ve saçları da her şey normale dönüyor. Ama ağrılı, çok sancılı bir süreç eğer hastalık ilerlemişse kaçıncı derece bilmiyorum daha kötü geçiyor. Bu senin kararın. O sana bunu sormasaydın senin aklına bu soru gelir miydi?
Yanında ol, desteğini üzerinden çekme. Ha dediği gibi ileride soğuyacağını düşünüyorsan ayrılman daha doğru olur. Sana güvenmesine izin verip de ileride yarı yolda bırakma onu.
Saçlar yine çıkar önemli değil bu ama umarım iyileşir. Moral de çok önemli bu hastalıkta. Benim babam da kanser tedavisi görüyor Allah tüm hastalara acil şifa versin.
Ayrıca kesinlikle ayrılma bu onun tedavisini zorlaştıracak. Ona iyi davran lütfen.
Bu kız onu kanser etmedi. Hadi diyelim moralle yendi, kız yendikten sonra ayrılsa tekrar kanser olabilir. Bu durum kızın kendi hayatıyla ilgili değil maalesef.
Kız kanser etti demedim ki morala ihtiyacı var dedim. Nasıl okuyorsun sen
Zaten öyle dediğini söylemiyorum. Morale ihtiyacı olabilir ama kız zaten ayrılmayı aklından hiç geçirmemiş olsa bunu buraya yazmazdı bence. Ayrılmalarına sebep olacak onca şey var sırf kanser diye ayrılmasın mı? Kanseri yense ve öyle ayrılsa kanser olma ihtimali yok mu? Bu kızın psikolojisi de önemli herkes kaldıramaz.
Benim sevgilim kanserdi neredeyse her gün 3 saatlik yol gitmesi gerekiyordu hastane için hep destek çıktım sevgimi verdim 1 haftaya düştü sonra 1 aya sonra 1 yıla o iyileşince benden ayrıldı :') sağlıklı olsunda gerisi mühim değil
Ayrılma onların EN çok morale ihtiyacı oluyor. Hatta hayatları sevgi doluysa kanseri yenen çok insan var
zor bi karar duygusal bi dönemdesin bence internette care arama derdine
Ayrılma destek ol kanseri yenmenin ilk şartı moralini yüksek tutmaktır.
Gerçek sevgi bence yanında olmaktır. Muhtemelen haberi duyunca üzülmüştür bence sende üzülmesine neden olma.
Yazık alışkanlığından kurtul sevme hastalığı boyunca yanında ol. İnşallah atlattıktan sonra ayrılırsın.
Vicdan insanın en büyük düşmanı birde şöyle düşün sevmediğin bir insana ne kadar yararın olabilir bu seni kanser olmaktan daha çok yıpratabilir
Sen zaten bunu kafanda bitirmişsin bile ama bunu zamanında yapmayıp da şu an ihtiyacı olduğu an yapman da ne bileyim saçma
Sen zaten aklında bitirmişsin, şu an ayrılmanın tam zamanı aslında. Yoksa söylediği gibi; ilerde ayrılmaya kalkacaksın ve bu onu daha çok yıpratacak.
Bu hayati kim yasayacak o mu sen mi? Sen verme karari yoksa dogacak olumsuz herseyden kendini sorumlu tutarsin.
Birakmaman gerekiyor. Evlendigin zmn da bu hastalik olabilirdi. O zmn da birakmazdin herhalde? Simdi de destek olman gerekiyor. Buna ihtiyaci var...
Seni üzmesi, yalanlar söylemesi hastalığın önüne sürülecek bahaneler değil. Eğer seviyorsan yardımcı olmalısın.
Ayrılma kararını mı sana bıraktı? eğer böyleyse ayrılmak istiyor fakat vebale girmek istemediği için seni öne atıyor olabilir😬
Vicdanın yoksa bırak ama zerre vicdanın varsa ona bu haliyle sırtını asla dönme onun şu an en çok morale ihtiyacı var burda ki vicdansızlarada yazıklar olsun siz tanımadığınız insana nasıl hemen böyle şeyler söyleyebilir siniz
Bize soruyosan zaten ayrılacaksın.
Seven insan bunu sormaz bile.
Hastalıkta ve sağlıkta yanında olmalısın Çok üzüldüm
Zaten herkes bir gün ölecek bunu bilerek sevmedim mi onu?
Iyide o yalanlari hasta olmadan oncede soyledigini biliyordun o zaman yok saydin simdi hasta saci dokulcek vs diye mi seni uzmus yalanlar soylemis olduğu aklina geldi
Her şeye katlanıp adam kanser olduktan sonra neden gitmek?
Ne olursa olsun yanında kal sonradan vicdan azabı çekme
Sana hastalıkta sağlıkta iyi ve kötü günde evet diyecek adama acıdım.
Bana yaptiklarini bilmiyosun ama aklima gelince ister istemez etkileniyorum kararimi etkiliyor
O zaman ayrılaydın ya. Hasta olunca mı azaldı sevgin. E tabi sen de haklısın yanında olan ilgilenmen gerekecek. Kim uğraşır hasta adamla amaaann. Ayrılayım en iyisi ve geçmişteki yaptıklarını bahane edip vicdanımı hafifleteyim kendimi kandırayım...
Demek ki hissetmiş böyle dedigine göre hareketlerin değişiyorsa nefret ediyorsundur... Ne diyosa onu yap acıyarak sevme onu gerçekten sevmiyorsan bırak umut verme
ayrılma ya günahtır yanında ol her zaman ne olursa olsun desteğin çok iyi gelecektir
Yalan söylediğinde, acı çektirdiğinde ayrılmayıp şimdi ayrılmak gerçek aşka yapılan ihanettir.
Ünlü filozof Tarkan bu konuda çok güzel bir söz söylemiş:"iyi günde ne ala, kötü günde firarda..."
Zaten acı çektirmişti diyerekten bahanen oluşmuş. Ayrıl mezarına gidersin.
Bence tedavisini yaptırın belki gerçekten iyi olcak?
Eğer çok ciddiyse belki bir iyilik yapıp son anlarını mutlu geçirmesini sağlayabilirsin
Seni üzmesine rağmen terk etmediysen şimdi niye bunu soruyorsun?
Ayrılma yanında ol destek ol iyileşince karar verirsin ne yapacağına
Hasta diye sevgili bırakılır mı hiç? Bence eskisinden bile daha yakın olmalısın
Seviyorsan devam et bırakma belki senin sevginle iyileşir.
Böyle bir durum senin vicdanına bağlı empati kur öyle karar ver
Tabiki onu yalnız bırakmamalısın.. Bu bir imtihan senin içinde onun içinde.
En zor anlarında yanında ol tabii ki senden güç alarak iyileşebilir
Inşallah hayata tutunur hastalığı yener, kalbinin sesini dinle gerçekten seviyorsan bırakma belki sonra mutlu olursunuz , ayrılsanda kendi kararın ama bana ayrılmak istiyorsun gibi geldi ya yeteri kadar sevgi yok ya da korkuyorsun
Ayrilmak istemiyorum ama bana yaptiklari aklima geldikcede ofke duyorum ister istemez
Sana ne yaptı bilmiyorum ama şu an hasta hayatını kaybede bilir yaşayada , eyer kaybederse vicdan azabı yaşarsın bende onu üzdüm dersin sadece kalbini dinle o ne derse onu yap
Kötü bir durum. Yanlış yönlendirmek istemiyorum, üzgünüm.
Madem hatalar yapti etti ozmn birakmadin da smdi mi birakacagn tutu Allah askina gidin ya eger biraksaydin o hatalari yaptignda birakairdn onlari Şu an bahane yapma en ihtiyaci duydu an gidilir mi aynisi sennde basna gelebilirdi bunu da sakin unutma
Merhaba yazını okudum ve süzün yerinizde olsam kalbimin sesini dinlerdim eğer ben bu adamı hernolursa olsun severüm bırakmam evlenirim diyosan bırakma ama yok olmaz diyceksen ayrıl merhametinle değil kalbinle hareket et bence
Şimdi ayrılabilirsin veya devam edebilirsin ama devam edip sonra ayrılma. Sonuçlarına katlanamıyorsan baştan ayrıl üzücü olur aklında bir soru işareti kalır ama sonradan ayrılırsan çok çok daha kötü olur.
Bana kötülük eden zaten yarı yolda kalır hep ama sen hiç bırakmamışsın bu saaten sonra da bırakma
Nedense çok üzenler çok yalan söyleyenler Yani bir nevi süründüren ler yaranıyor işte böyle yaptığın zaman karşılığını her türlü alıyorsun Hani derler ya deveyi diken insanı si. . ken yaranr. Kadınlara karşı iyi olmayacaksın abi
nasıl davranırsan öyle muamele görürsün
Hadi ya😃Görüyorsun yukarıda. Ayrıntıya gerek var mı
o kadar üzdüyse onun yerinde olsam sevmiyorsam bırakırdım
Al bakalım dinle
https://voca.ro/1ILLBPzMwgIK
ya cidden onları bende anlamıyorum al odunu vur kafasına yani, aynısını bana yapcak varya o kaldırdığı elini kırarım onun
😀😀😀😀
eğer ayrılmayı düşünüyorsan sana söylediği yalanlar yüzünden olsun ama bunu atlatmışsınız sanırım ayrılmadığına göre şimdi de onu en savunmasız ve zor dönemlerinde yalnız bırakma derim ben
Seni üzmüşse üzmüş affetmişsin ki hala birliktesiniz. Ayrılacaksan da üzmesini bahane etme
Ay nasıl insansınız siz ya, başka bi gün bunun senin başına gelmeyeceğini nerden biliyorsun. Ki zaten sen kafanda bitirmişsin bu soruyu sormandan belli
Seviyorsan bırakma bence çünkü bırakırsan ondan bir farkın kalmaz sende onu üzmüş olursun eğer hala sana acı çektiriyor yaptıklarından pişmansa bırakma onu çünkü sevgi ertelenmez sonra kendini onun mezarında ağlarken bulursun
Sakın ayrılma, ayrılırsan eğer zaten vicdanın nasıl rahat edicek... Çok buyik bir hastalık umarım psikolojisi yerinde olur, olması içinde senin onun yanında olman lazım çok üzüldüm şu an Allah sabir versin
Gerçekden zor bir durum burdan birşey söylemem dogru olmz ama ya baştan git ya da asla gitme. Eğer kalacaksan isen onun heranında destekçisi ol. Saçları dökülebilir filan o sorun olmamalı benc enönemlisi onun sağlığına kavuşabilmesi.
Eğer gerçekten sevseydin Şu an buraya bu soruyu sormazdin yalan soylemis cok üzmüş bunlarin hepsini unutmus olurdun şu an abim ayni durumu yaşadı yengem akciger kanseriydi bir kez olsun tereddüt etmeden beraber yenmeye çalıştılar.
Bu konu bir soru haline geldiyse demek ki sende istemiyorsun
Istiyorum
Size yalan söyleyip üzmesi şimdi mi geldi aklınıza, hasta olduğunu öğrendiğinizde?
Ne diyeyim karar sizin.
Ayrılırmanı tavsiye etmem oda dediğin kadar hatayı yapmış ama seni sevdiği belli sana böyle bir seçenek sunmuş ayrılığın iyleşim sürecini etkilediğini de göz önünde bulundurmanı isterim
Bunu düşündüysen bile bırak zaten yeterince sevmiyorsun. Sevsen bu konuyla ilgili ilk kelimesini ettiğinde saçmalama der sarılırdın.
Oyle dedim zaten ama yaptiklari aklima geldikce de ister istemez soguyorum iste
Morale çok ihtiyacı olan bir dönem bu. Hiç sevmesem bile ben olsam ayrılmaz destek olurdum. İnsan olmak bunu gerektirir
Sırf ona acıdığın için birlikte olucaksan hiç olma bence. Eger onu gerçekten seviyorsan yanında ol.
Sevdiğin için değil de insani vazifen olarak ona destek olmalısın bence sevgini esirgeme