Giderken değişmeyeceğine söz vermişti eminim de gelince aynı olucak ama şu an çok garip davranıyor sanki yabancı biriymisim gibi benle konuşuyor. Hatta ben evdeyim yapacak bir şeyim yok dışarı çıkmıyorum ve o geziyor diye kendini suçlu hissedip benden ayrıldı birkaç gün. O hatalı olmasına rağmen yine ben mesaj attım aramızı düzelttim ama halen aynı gibi, hatalarını anlıyor ama tek cevabı evet anlıyorum oluyor, hatasını düzeltmekten hiç yana değil. Ona güveniyorum o da bana güveniyor ama sadece anlam veremiyorum neden böyle ben 2.5 senelik sevgilisiyim benim ona her zaman olduğu gibi şu an da ihtiyacım var. Erasmus yapıyor diye bu ihtiyacını neden görmezden geliyor ya da ara vermeyi neden bu kadar çok istiyor. Ben de yalnızım kafam çok dolu diye bahaneler uyduruyor ya da ben baskı kuruyormusum diye. Yalvararak sordum ne yapıyorum neye izin vermiyorum diye bir tane bir şey soyleyemedi ya da bir tane adam akıllı sebep. Keşke söylese cünkü ben hatamı düzeltmek istiyorum ilişkimizin iyi olmasını istiyorum. Çaresizim elimden bir şey gelmiyor yalnızım, haklıyım ama o böyle yapıyor diye bir de suçlu hissediyorum kendimi.
Ve bir şey daha yurduna geç dönünce falan normal olarak merak ediyorum endişe ediyorum biraz üzülüyorum ama bu üzülmeyi bile çok görüyor bana ben üzülüyorum diye neden gezdim diye mutlu olmadım diye bana kızıyor yine. En son bahanesi de bazen disardayken (o bana disardayken mesaj atmak sana çok zor oluyor elime alıp telefonu atmak, rahat hissetmiyom dediği için) bazen dayanamayıp merak edip attığım mesajları o böyle düşündü diye siliyorum ve mesajları siliyorum diye kendini çok kötü hissediyormus sanki kendisi hiç silmiyor ve yani bunda ne var.
Daha anlatmadigim detaylar da var sizce ben ne yapmalıyım arkadaşlar
Ve bir şey daha yurduna geç dönünce falan normal olarak merak ediyorum endişe ediyorum biraz üzülüyorum ama bu üzülmeyi bile çok görüyor bana ben üzülüyorum diye neden gezdim diye mutlu olmadım diye bana kızıyor yine. En son bahanesi de bazen disardayken (o bana disardayken mesaj atmak sana çok zor oluyor elime alıp telefonu atmak, rahat hissetmiyom dediği için) bazen dayanamayıp merak edip attığım mesajları o böyle düşündü diye siliyorum ve mesajları siliyorum diye kendini çok kötü hissediyormus sanki kendisi hiç silmiyor ve yani bunda ne var.
Daha anlatmadigim detaylar da var sizce ben ne yapmalıyım arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar