Sevgilime Ahmet değil de “Ahmoş” dediğim için kavga ettik. Haklı değil miyim?

Sevgilim adını değiştirilmesini sevmiyorum adı Ahmet ben görüntülü konuşurken ahmoş dedim telefonu suratıma kapattı 5 kere aradim açmadı bende çocukluk yapiyosun dedm aç su telefonu dedm açmadı önce adımı söylemeyi öğren iyi geceler dedi bende eyvallah ne adini ne başka bişey söylerim sıkıntı yok dedm el işareti atmış 3 gün oldu konusmuyoruz ne o yazdı bana ne ben kim haklı? Kavga ettiğimizde haklı haksız gönlünü ben alıyorum huyu bu annesine de aynı davranıyor banada ama böyle olmasını istemiyorum ayrılmak bile istiyorum belki duzelirse diye çok seviyorum ama bilmiyorum sizce ne yapayım?
Sevgilime Ahmet değil de “Ahmoş” dediğim için kavga ettik. Haklı değil miyim?
Cevapla