Kızlar neden serserilerden hoşlanıyorsunuz, kafanız mı güzel?

Bir arkadaşıma kabul et serserilerden hoşlanıyorsun. Kızların %90'ı anlam veremediğim şekilde serserilerden hoşlanıyor dedim. O da bana "Evet, ilgi çekici" dedi. Bunun üzerine ona "Bu durumda başına bir şey gelirse bir serseri yüzünden pek üzülmemi bekleme" dedim. Serserilerden hoşlanan kızların ciddi problemleri olduğunu, hatta tedavi görmeleri gerektiğini düşünüyorum. Bir de bana şöyle dedi "Serseri dediğim öyle değil" Allah aşkına serseri ne la. Serseri ne? Herkes kafasında farklı bir serseri mi yaratıyor. Serserinin anlamı belli işte. O değil bu değil deyip kendinizi niye kandırıyorsunuz.
Kızlar neden serserilerden hoşlanıyorsunuz, kafanız mı güzel?
Cevapla