Kısa boylu olduğum için kimse benimle sevgili olmak istemiyor. Boy bu kadar mı önemli?

Arkadaşlar ne kadar denediysem sonu hep hüsran boy bu kadar mı önemli? merhametli, saygılı, sadık ve en önemlisi guvenilir bir insanım ama iş fiziksel özelliklere gelince yok olmaz diyorlar erkek dediğin uzun olmalı diyorlar ee senden 10 cm 15 cm uzunum diyorum yok olmaz diyorlar boyum 1.70 umudu yitirdim artık kimseye inanmam bu saatten sonra bilinç altıma işledi aldatılmaktan da korkuyorum acaba beni uzun boylu biri ile aldatır mı diye metruk bir tekne misali çaresizliğin girdabına doğru yol alıyoruz boy gerçekten bu kadar mı önemli ya?
Güncellemeler
+1 yıl
1.70 altı iseniz medeni ölüsünüz arkadaşlar sırf moralimiz bozulmasın diye kısa boy guzellemesi yapmayin biraz gerçekci olun yalana gerek yok
Güncellemeler
+1 yıl
Yok önemli olan iç güzellikmiş yok devede de boy varmıs yok işlevi önemliymiş bunlar boş şeyler doğruları konuşun sırf moralimiz bozulmasın diye kısa boy guzellemesi yapmayin
Güncellemeler
+1 yıl
Ulan üzüntüden intihar edicem şimdi geldiğimiz hale bak yalann söylüyorsunuz inanmıyorum size yalancısınız
Kısa boylu olduğum için kimse benimle sevgili olmak istemiyor. Boy bu kadar mı önemli?
Cevapla