Tipsiz ve kısa boylu olduğum için beni hiç bir kız sevmez diyorum haklı mıyım sizce?

Hiçbir kız tipsiz ve 1.80 den kısa erkeği sevmez keşke yakışıklı uzun boylu olsaydım
Tipsiz ve kısa boylu olduğum için beni hiç bir kız sevmez diyorum haklı mıyım sizce?
Cevapla