Bunun tersi benim başıma geldi. Sunum yapacağım günün öncesi akşamında deli gibi hazırlandığımı bilmesine ve benim için ne kadar önemli olduğunu bilmesine rağmen hastaneye gidiyorum çok kötüyüm demişti. Grip olduğunu öğrenip geri döndük. Sonrasında bir daha ona karşı eskisi gibi olamadım. Çok geçmeden de ayrıldık zaten.
Sırf beni görebilmek için benim zararıma olacak adımları atması beni soğuttu, kim olsa da soğurdum. Benim sevgi anlayışım bu değil. İlişkiyi ya da kendini değil, beni önemsemesi gerekirdi.
En İyi Cevaplar