Merhabalar, 28 yasindayim 31 yasinda biriyle yaklasik 9 aydir birlikteyiz hatta ailelerimiz tanisti aile arasinda yuzuklerimiz takildi, onumuzdeki 3 5 ay icinde evlenicez hatta o hazirliklara basladi kendi capinda , iyi bi insan isi gücü yerinde yakisiklida ama hep birseyler eksik aramizda bu kadar hizli gelisecegini tahmin etmemistim olaylarin birden kendimi bir evlilik durumu icerisinse buldum.
Ortak tanidigimizin bekar bi arkadaslari var adam 48 yasinda hem cok yakisikli hem karizmatik hem zengin tek kelimeyle hayal gibi hemde cok komik ve iyi biri malesef ondan hoslaniyorum hatta her an onu dusunuyorum sosyal medyadan takip istegi yolladim kabul etti ve dmden konustuk oyle bir kac kez benden yaşça buyuk olmasina ragmen ondan cok hoslaniyorum onunla olmak istiyorum aklimda hep o var bugun gel desin giderim hatta gorusecegiz ama nasil olacak bilmiyorum.
Kendimden utaniyorum ama ne yapacagimi bilmiyorum yanlis kararlar vermekte istemiyorum psikolojik destek almayi dusunuyorum ama o zamana dek napıcam bilmiyorum.🙄
Ortak tanidigimizin bekar bi arkadaslari var adam 48 yasinda hem cok yakisikli hem karizmatik hem zengin tek kelimeyle hayal gibi hemde cok komik ve iyi biri malesef ondan hoslaniyorum hatta her an onu dusunuyorum sosyal medyadan takip istegi yolladim kabul etti ve dmden konustuk oyle bir kac kez benden yaşça buyuk olmasina ragmen ondan cok hoslaniyorum onunla olmak istiyorum aklimda hep o var bugun gel desin giderim hatta gorusecegiz ama nasil olacak bilmiyorum.
Kendimden utaniyorum ama ne yapacagimi bilmiyorum yanlis kararlar vermekte istemiyorum psikolojik destek almayi dusunuyorum ama o zamana dek napıcam bilmiyorum.🙄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Nişanlıyken başkasına bakman beni utandırdı sadık olmak çok mu zor ya
Bilmem bende boyle biri degildim bende kendimden utaniyorum.
48 yaşındaki adam seninle evlenmez aklını başına al kimseye meze olma yuvanı kur ya da ayrıl ama 20 yaş büyük olanı da unut gitsin
kimi istiyorsan onunla ol ama aldatma çocuğu önce medenice ayrıl sonra o adamşa ol
bencede tedavi ol uzmana danis diger adam sadece bir heyecan senin icin.
Ve karakter koşarak uzaklaşır :d
Nişanlından ayrıl onun başını yakma bari
Kız delirdin mi
Delirdim galiba.
Bence de. Başka açıklaması yok. Yaptığın hoş değil bir karar vermen gerekir. Ne yapacaksın 48 yaşında baban yaşında herifi?
Evet buna bende katılıyorum 48 yas biraz buyuk degil mi nisanlindan ayrilma derim hata yaparsin yine de sen bilirsin hayat senin hayatin
Nişanı at da çocuk senden kurtulsun
İkisinden de vazgeç.