İlişkide her gün yazılan günaydın iyi gecelermesajları sizce de saçma değilmi?

Bana çok sıradanlaştırıyor gibi geliyor ya
İlişkide her gün yazılan günaydın iyi gecelermesajları sizce de saçma değilmi?
Cevapla