Jsjs hani olurya flört döneminde yakınlaşmalar vs sonra biz neyizlere geçerler 😂😂 buna verilecek en absürt cevap nedir?


Biz ımm😂😂😂
Soru çok benlik ama bulamadım yaa😂😂💃
‘’Uzaylı değiliz bak ya olsaydık allah korusun bence ona odaklanalım’’😂😂
oldı bence hee😂😂
Delii 😂😂😂😂😂💃💃
Hepimiz kardeşiz bu sorgu ne diye denilip aslında flört de etmediğinizi, hep kanki olduğunuzu belli edebilirsiniz. Hadi yine iyisiniz bu taktik hep işe yarar dostikler
Insaaaannnn🤣🤣
Görümceyiz
Cevap
34Cevap
ajsdbakjsdbakjb "İnsan" olabilri galiba en absürt cevap :D
Benim de ilk aklıma gelendi 😂
@amantes_amantas kasndlkan
Sence?
deyip topu sana bırakır ya.
Sevgili desen "saçmalama"
Arkadaşız desen "öyle mi diyorsun"
deyip arada kalmamak mümkün değil. 😂😂😂
Teşekkürler😏
Homo sapiensiz, İki ayaklı memelileriz, türk vatandaşıyız, seks yapabildiğini ispatlamış iki kişiyiz, fenerbahçeliyiz, örnekler artırılabilir.
En sevmediğim soru 🤣
Biz seninle ekmekle tuz gibi yaz gününde buz gibi sekizde dokuz gibi bir şeyiz 😋
Absürt bir cevap olarak.
Ne olmamızı bekliyorsun toprammmm' diye yazilabilir.
Atom parçacıklarının oluşturduğu bir yaşayan bir maddeyiz
Eltiyiz annem... başka bi cacık olmaz bizden çünkü.
Cevap sorunun içinde olabilir :D biz olduysak devam denilebilir duruma göre :D
Bunu biri sormuştu bana, acaip irrite etmişti, buz gibi olup hiçbir şey değiliz demiştim:))
Ben bütün absürt cevaplardan da sayısız sonsuz nefret ediyorum.
Sen ne dersen o olalım yeter ki muhabbeti kapa demek en güzeli 😂
Şimdi biz neyiz?
Yıkıntılar arasında yakınlarını arayan öksüz savaş çocukları gibiyiz.
Uzaktan akrabayız gibi düşün djdj
Soruya soruyla karşılık verilebilir.
''Mesela sana ne lazım? ''gibi gibi
İlişkiden sonraysa cünüpüz olabilir :D
Zeytin koklatılmış poğaçayız
Ben insanımda senin ne olduğuna sen karar ver 😂
bu öykünün kaybeden iki kahramanı olmaya aday.
Keşkülüz, sütlacız, baklava ve dondurmayız.
Ney olmak istiyorsan oyuz
bacanak shhj
Cekırdek aile olmaya calısan tohum
Müslüman
İkimiz bir fidanın güller açan dalıyız derim.😄
Gargamel ve şirine 😂😃
O değil de "çıkmayı" nasıl tedavülden kaldırdık ya
Din kardeşiyiz
Hayır kemanız
Şimdi biz coronayiz başka bir şey değil
şimdi seninle güzel anlasicaz
İcli köfte
Dady-baby
Ediyle Büdü cxhj
İnsan
İki garip maraba.
Yıkığız😂😂
1 Erkekle 1 Kadin.
insanız
bAbY yOdAyız
Kanki 😂
müslümanız fxhkwoslmxjd
Şimdi babamla ben kardeş miyiz?
Ademoğluyuz
Bacanak
insan 😂
Yazarsam kaldirilir
Kuluz biz 😂😂
cünüp
Aynı bokun larciverti
Bacanak dkdndkdndm
Müptezeliz 😂😂😂
İnsanız
Müslüman
Allahın aciz kulu
Bilmem
Arkadaşız
Muslumaniz
Bacanak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?