Sevgilimle ayrıldık ne yapmam gerekiyor? lütfen yardımcı olur musunuz?

Erkek arkadaşımla iki buçuk yıldır beraberiz fakat pandemi nedeniyle 1 yıldır uzağız yaklaşık 4-5 ayda bir görüşüyoruz ama yetmiyor çok fazla kavga edip tartışmaya başladık ve son 5-6 aydır sevgilimin bana karşı ilgisiz olduğunu ve çok az zaman geçirip çok az bişeyler paylaştığımızı fark ettim ona bunu söyledim ama kabul etmek şöyle dursun düzeltmek için hiç bişey yapmadı ve beni suçladı benim herşeyi abartıp büyüttüğümü söyledi daha sonra bunun üstüne bi kaç kere daha kavga ettik ve en çok yine kavga edip 1 ay konuşmadık sonra ben mesaj attım çözüp konuşalım diye fakat yine olay kavgaya gitti bana benim yüzümden olduğunu bunu kabul edip böyle yapmamam gerektiğini söyledi tabiki kabul etmedim daha sonra inatlaştık bana daha fazlası olamam elimden geleni yaptım sen kabul et yapma bi daha vs dedi bende sen olamıyorsan bende fazlasını yapamam dedim böyle ben inatlaşınca bitirelim dedi sonradan çevirmeye çalıştı ama ben madem bitirelim dedin bitti dedim 1haftadır ayrıyız sizce tekrar barışır mıyız ya da benim ne yapmam lazım gerçekten boşlukta gibiyim ve sevgilimi çok seviyorum ama neden böyle oldu anlam veremiyorum sizce neden böyle oldu veya kim hatalı bu konuda ve ben ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz bana
Sevgilimle ayrıldık ne yapmam gerekiyor? lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla