Ayrı evlerde yaşadığınız zamanlarda saklamakta zorluk çekmediğiniz minik alışkanlıklarınız, aynı evde başınıza dert olabilir. Peki siz aynı evde yaşayabilir miydiniz?
Sevgiliniz varsa veya olsaydı aynı evde yaşayabilir miydiniz?
Bu batıda gayet normal karşılanırken maalesef bizim ülkemizde yaygın olmamakla birlikte kınanan bir şey. Eğer ailemden olmasaydı ben isterdim. Bence doğru olan da bu. Evlendikten sonra belki aynı evde yaşamanın hayal ettiğin gibi olmadığını göreceksin bu tamamen kumar sayılır. Öte yandan birbirinizle uyumu sağlamak olacakları öngörmek ve alışmak avantaj sayılır
Ne kadar istesemde bunu kabul edemem. Çünkü evdeki ailemin huzurunu kaçırabilir ya da güvenini sarsabilir.. evlenmeden ayni eve çıkmam. bunu sey gibi düşün evlenmeden cinsellik yaşamak doğru değildir.. kısmen