Kızlar, Kiz benden hoslaniyor mu veya hoslandigimi biliyor mu sizce?

(UZUN YAZI, OKUMAK ISTEMEYEN GÖRMEZDEN GELSIN)
Merhaba, 22 yasinda bir erkegim ve bir kac aydir birlikte calistigim bir kiz var, o da 20 yasinda.
Ilk baslarda ilgimi cekmiyordu ve hic konusmuyorduk, selam bile vermiyorduk birbirimize. O nu tanidikca o’ndan etkilenmeye basladigimi fark ettim. Hayatimda hic bir kizdan hoslanmadim ve ilk defa hoslanmanin nasil bir sey oldugunu o’nda fark ettim ve bu benim icimi yiyor.
ayni bolumde calisiyoruz, yasina göre gayet olgun, akli basinda, cesur, caliskan ve akilli bir kiz. Bir cok erkek o’na yurumeyi deniyor ama o yuz vermiyor. Bende bunun farkinda olarak kiza iltifat etmedim, rahatsiz olmasin diye. Beni “herkes” gibi görmesin diye. O’na iltifat etmesem de o’nun bakislarindan etkilendigimi ve diger kizlardan cok farkli oldugunu bir kac kez söyledim. Degisik bir kiz ve bana cok benziyor huy olarak, insanlari takmiyor, bazende takiyor bazende görmezden geliyor. Şu an bu durumu yasiyorum onunla. Gecen hafta konusurken “numarani bana ne zaman vereceksin dedim” o da “biraz zor, cok beklersin” dedi gulumseyerek. Bende üstüne gitmedim, sonra, bir gun sonra nedenini sordum, is yerinde kimseye numarasini vermiyormus dedi. Sonra alindigimi gorunce “ama instagramimi veririm, numarami veremem” dedi. Ben sustum. Bir süre sonra yine “instagramimi veririm, o da iyi niyetimden” dedi ve yine istemedim. Sonra dayanamayip adini bilmek istedim ve beni ekledi. Takip ettigi kisiler arasinda belki %10’u erkektir, ve bende o nadir erkeklerdenim. Kizin benden hoslandigini bilmiyorum ve benim ondan hoslandigimin farkinda mi o’nuda bilmiyorum.. sorun aslinda burda.
Kiz o gunden sonra bu hafta bana biraz mesafeli, gormezden geliyor gibime geldi. Selam veriyor ama gozumun icine bile bakmiyor.. bilemiyorum. Ve o aslinda cok durust bir kiz. Birbirimize laf sokarak ve durust bir sekilde anlasiyoruz (ciddi anlamda degil). Ama bu hafta bana nedense biraz fazla mesafeli geldi. Kiz akrep burcu bu arada, bende balik..
bilemiyorum belki aranizda ki kadinlar o’nun davranisini anlamissinizdir.. anlatsaniz sevinirim. Cunku bi soguk bir yakin bir mutlu bir mutsuz davraniyor yanimda.. o’na iltifat etmesemde derin dusuncelerimi soyluyorum, gozlerinden etkilendigimi ve o’nun diger kizlardan farkli olmasindan vs.. sizce anlamismidir? Cunku hic anlamis gibi bir tavir sergilemiyor.. belkide oynuyor.. bilemiyorum. Kiza instagramdan yazsam yanlis anlar diye korkuyorum, “durduk yere niye yazdi” demesinden mesela.. cunku zaten nerdeyse her gun is yerinde karsilasiyoruz..
cogu zaman “yarin o’nu daha yakindan tanimak istedigimi söylicem” diyorum ve karsima cikti an ne diyecegimi bilemiyorum.. cok zor bir durum. Özgüvensiz bir erkek degilim bu arada, birbirimize cok durustuz..
Kızlar, Kiz benden hoslaniyor mu veya hoslandigimi biliyor mu sizce?
Cevapla