Anlamadığım bir nokta var biri beni aydınlatsin skerken ikisini de mi skecek aynı anda biz Elizabete devamedelim millet ikişer üçer sksinn artık bu sitede ya da başka tiktokda canlı yayın da açıp yorum yapmicam ben bu hayatın anasını avradini skeyimm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Normal değil derhal ayrılmalısın
Bi kalbe iki kişi girmez
ama seni kullanabilir ya da onu
Anlamadığım bir nokta var biri beni aydınlatsin skerken ikisini de mi skecek aynı anda biz Elizabete devamedelim millet ikişer üçer sksinn artık bu sitede ya da başka tiktokda canlı yayın da açıp yorum yapmicam ben bu hayatın anasını avradini skeyimm
🙄
kalmadi boyle koca yurekli erkek artik.
sahsen ben birinizle ugrasamazdim adam omuzlarimizdan yuk almis.
yuru be. aslan yurekli kahraman!
İyi yaptin.
Doyumsuz erkek tipi bunlar.
Tek kadinla asla yetinmezler, ayni anda iki, uc, bes hatta daha fazla kadini idare edebilirler.
En iyisi boylesine sapkin tiplerden uzak durmak.
Bi ton dayak atacan böylesine eşek sudan gelesiye kadar dövecen onlar yüzünden kurunun yanında yaşta yanıyor
Sevgilisine söyle mesajları at hatta bu ikinizi de sevebilirim lafını da ss al at sen kurtulmuşsun öbür kız da kurtulsun bundan ıykk.
Günümüzde kimin eli kimin seyinde belli degil ayni anjda bu sitede 15 kisi idare eden ebru diye bir kadin aklima geldi bir anda.
Yapılacak en güzel şeyi yapmışınız 2 nizide seviyorum ne demek kalbi kaç odaymış o karektersiz aslında kimseyi sevmiyor macera arıyor kendisine
Sporda en önemli şey özellikle basketbol ve futbolda kadro derinliği önemli demiş bence. 😂😂 Biz Bi tane bulamıyoruz hakkım haram zıkkım olsun
Bastıysan tekmeyi helal olsun hdhv sonuna kadar okumasam yıkık der geçerdim
Erkeklere Göre normal olabiliyor, ama kizlara normal
Olmayabiliyor yeri gelince.
Sadakatsiz dizisinin bir değişik versiyonu mu bu? 😀
Şutlamakla en iyisini yapmışın ama diğer kıza da ulaşabilirsen hani durumu ona da haber ver bence
Bunu gerçekten söyledi mi? Cidden pes diyorum. Bayağı genişmiş...
Hiç sevgiliyle flörtle uğraşacak mecalim yok böyle bişeyle karşılaşsam yol veririm
Genis insanlar kalpleri de genis tabi harem kurmakta en buyuk hayalleri
Terk erimeyi göze aldığına göre pek fazla giderin yokmuş demek ki
Edilmeyi*
@TDKgeldi Evet.
Ben sizi düzeltmek için burdayım lütfen hatalar yapın bana iş çıksın efendim 🌸
@TDKgeldi Senin kibarlığını yerim ne tatlış şeysin sen öyle 😊😊
☺️☺️☺️
@TDKgeldi Gir gönlüme işin yüreğimde olsun
Aylığını sevgilimle vereyim...😊
Üzme bu şair gönlümü
Gel sana gönlümü vereyim
sevgimle*
Hayır
Arkadaş deneme yanılma yöntemini kullanmış , ya tutar ya batar demiş , ya herro ya merro demiş ama olmamış 😂😂
Ne insanlar var 😅. Yunus Emre gibi mübarek herkesi seviyor 😂😂
Bu soruyu burda sorduguna gore bebce sende pek normal degilsin.
Buda yeni çıktı valla biz 1 tane bulamıyoruz millet yedek bulundurmaya başlamış 😂😂
Bravooo sana keklemeye kalkmış seni ama yememişsin😅😅
Adam hayalimi gerçekleştirecekmiş neredeyse, bir sonraki adım grup takılalım olurdu zaten😂
Af edersin ama şerefsizlikte nirvana bu. Koşarak uzaklaş.
Yemin ediyorum Sadakatsiz dizisindeki Volkan Türk erkeklerinin özeti ya dsjkds. İyi yapmışsınız.
+1
ahaha ne yüce gönüllü haysiyetsiz 😄
Allah şizofrenlerden korusun kardeş! Ucuz atlatmışsın
Bu şeye benziyor umumi tuvaletleri herkes kullanabiliyor bak benim kalbimde öyle gibi 😂
Merhaba,
Bu soruyu düşünmek ne kadar normal ise o da o kadar normaldir! 😅
Seviyorsa kendi icinde tek basina sevsin söyle 100 metre öteden falan
Millet 1tane bulamiyo 2 3tane bulanlar nasıl buluyo anlamiyoree
Aferin kız basıcan böylelerine tekmeyi şerefsizmiş ya
Ahaha ben eski sevgilime bana geri dönmek istediğinde benzer bir şey demiştim..
Hahahahah kocaman bir kalbi varmış demek ki (!)
Trol oldugun cok belli
Karaktersiz insanlar çoğalıyor aman dikkat.
Ülkemizin yüzde 85i karaktersizlerden oluşuyor 😊
Benim de öyle bir anım olmuştu 😂😂
Kalbi çok odalı şerefsiz
Ne şanslısın, , kocaman bir kalbi varmış flörtünün
Herkes birini bulamazken seninki hızlı çıkmış:) Tekneyi basmakla iyi yapmışın.
Arap şeyhi demek harem kuracak 😂
Bu normal değil aslında hiç değil
iyi yapmışsın..
Normal olduğunu düşünmek anormal :)
Delimi bu o nasıl şey ya
Demek ki size yeten sevgisi bir çoğuna da yeter
O zaten kibarca söylemiş.
Gereksiz adamın tekiymiş iyi yapmışsın
Yedekte tutuyormuş seni şerefsiz
Maşallah ne kadar geniş bir gönle sahipmiş.😄
sadakatsiz derin? Nerelerdesin kız gshdhdjd
koşarak uzaklaş aninda
Hiç normal bir durum değil
Akli dengesi yerinde değil doyumsuz aptalın
ben olsam sevgilisine yazardım
😂😂😂😂 bu nasil yedekleme girisimidir
Yüreği geniş adamın daha ne istiyorsun:d
Bence safsın fjf ama neyse fn
O flörtüm kulağını kes
Böylelerine kafa atmak istiyorum