Arkadaşlar artik karım beni "kadın" olarak görüyor. Huzursuzum. Bu böyle nereye kadar gider?

Eşimin maaşı yüksek olduğu için o çalışıyor benim d sol gözümde sorun var sağlık sorunundan dolayı devlet beni emekli ettiği için çalışmıyorum
O çalışıyor ben ev ile ilgileniyordum her şey güzel gidiyordu ama sonradan her işi ben yapar oldum
Karimdan önce uyanıp kahvaltısını hazırlıyorum o işteyken temizlik yemek devam ediyor günüm o gelince sofrayı kur karnını doyur bulaşiklara geć böyle bir hayatım var
Bir kere yemekten kıl çıktığı için mutfakta başımı baglatiyor başka bir şeyle olabilir dememi rağmen oyalı yemeni almış onu takiyyorum
Bana bu evin hanımı sensin diyor küpe seviyormuş kulaklarımı deldirtti küpe takıyorum artık bazen kendinkilerden taktiriyor yavrum minnoşum diye hitap ediyor son zamanlar hanım hanımcık görmek istiyormus beni
İyice hanım gibi bir hayat yaşıyorum ne olacak böyle bilemiyorum
Arkadaşlar artik karım beni "kadın" olarak görüyor. Huzursuzum. Bu böyle nereye kadar gider?
Cevapla