Ben insanlara guvenen biri değilim. Bosluga dustum yapmam dedigim seyleri yaptim. Boşandıktan sonra psikolojim bozuldu böyle biri degilim evli bikac kişiyle oldum. Sonuncusu benim hayatımı mahvetti. Herseyime giyim konusma herseyime karışmaya başlamıştı. Bende zaten kiskanc biriyim. Cok kavgalar ettik 1 sene sürdü. Artik toparlamak herseye yeniden başlamak istiyorum. Hata farkindayim ama psikolojim o kasar bozuktu ki yaptim herseye yeniden başlamak istiyorum. O kadar yoruldum ki.. Herseye yeniden başlamak evlenmek çocuk yapmak mutlu olmak istiyorum. Simdi beni yargılayan kınayan olacak bende zamanında çok kınadım nasıl evli adamla olurlar dedkm başıma geldi. Cok mutsuzum hiç mutlu olamadım. Yasimda 37 . Yeniden başlama şansım var mı?
Güncellemeler
1 yıl
@sonmohikan71 bu kişi şikayet edermisiniz o bir günahsız melek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer