Öncelikle ilişkimiz 4 senelik üniversite 2. sınıfta tanışmıtık , evlenme teklifi bile ettim üniversiteyden tanıştık burda daha anlamlı olur diye ve okul bitiyor söz nişan bişiler yapılır düşüncesiyle , ama kısmet değilmiş olmadı.
Çok çalkantılı bir ilişkimiz vardı onun bana benim ona bir çok yanlışımız ayıbımız oldu.
Son durum ise artık sustugunu , birşey anlatmatyacağını vs diyip ayrılmak istedi.
Çok çalkantılı bir ilişkimiz vardı onun bana benim ona bir çok yanlışımız ayıbımız oldu.
Son durum ise artık sustugunu , birşey anlatmatyacağını vs diyip ayrılmak istedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Xy
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
dönerse senindir... cok uzuldum bu arada benim de 4 yıllık, 2. sınıfta başlayan çalkantılı bi ilişkim var da.. umarım barışırsiniz o kadar yılınız beraber gecmis
En son konuşmamız da beni benimle rahayit bırak ben suçlanmaktan sıkıldım , çok problemli ya cidden seviyor ama çok kırılmış artık sustum diyor onu anlıyorum ama pes etmesi bırakması onca şeyden sonra çok acıtıyor
cok mu üzerine gittiniz acaba? bunalmış olabilir. bence birkac güne tekrar konuşmayı deneyin
Valla neler yaşamadık ki , sence seviyor ama bıkmış yorulmuş bir kız istemiyorum kimsenin sevgisine ihtiyacım yok , yalnızlığa alıştım vs diyor ama deli gibi seviyor dönermi yoksa kararından vazgecmezmi
eger araya zaman girdiyse dönmesi zor, sıcağı sıcağına konuşup her seyi halletmeliydiniz
Denedim ama her konuşmamda rn ufak bir ışık yakmıyor ama instagramda kardeşlerim ben annem falan hala ekli , whatsapta çevrimiçi durumlarını kontrol ediyor valla bilemedim ya , Allah yardımcımız olsun ikimizinde
hayırlısı olsun hakkınızda, hala çok seviyorsan son bir kez daha dene ve bunu da ona söyle. ama oyle kuru kuruya barışalım demek olmaz. belki de senden bir şeyleri düzeltmeni bekliyordur? onu yoran huylarini mesela. bunlari ona söyle hatan varsa kendini duzeltecegine dair onu inandır. yoksa biraz zor dönmesi
Sen onu yormussun bırak dinlensin 🙄
Bana öyle dedi ama artık istemiyorum diyor 3 aydır arada konusuyoruz vs ama en som dün bastırdım bana net gibisinden bende çünkü ne yapacagımı bilmiyorum , zarar veriyoruz bitmesi hayırlısımı diyorum , bir yandan emekler sevgi , oda seviyor sevmesine rağmen bitsin diyebiliyor
Ama sen onca hata yapmışsın anladigim kadarıyla psikolojik olarak yazık kıza belki kendisine yediremedigi şeyler yaptin bilemem azcik rahat bırak dönerse senindir dönmezse nasip değildir
Dönmemesi ikiniz için de daha iyi olur.
Kadınlar bu konuda çok daha mantıklı düşünebiliyor biliyorum ama hatalar kavgalar onca seyden sonra bu aşamaya gelip ayrılmak çok koyuyor
İki taraf için de kolay değil, evet ama olmuyorsa zorlamaya gerek yok.
Dönebilir hiç belli olmaz
Dönebilir