Kızlar neden kel erkeklere önyargı ile yaklaşıyorsunuz?

Kel erkek = Tipsiz erkek gibi görülüyor maalesef ülkemizde. Tipin iyi olmaya bilir ama kafa da saçta olmazsa tipin iyice bozuluyor. Kızlardan da soğudum bu yüzden. Hoşlansam bile açılmıyorum artık, içime atıp s*ktir ediyorum. Zor oluyor biraz ama zamanla unutuyorum.

Peki ya siz kel erkeklere önyargı ile yaklaşıyor musunuz?
Kızlar neden kel erkeklere önyargı ile yaklaşıyorsunuz?
Cevapla