Bunu sürekli soruyorsa bir gün ona evet derim, bakalım şaşıracakmı, şaşırırsada neden şaşırdığını da sorarım zaten şüphe ediyor sonuçta, şaşırmaması gerek, ama sürekli yapması bunu bunaltır güveni olmadığını düşünürüm, güven yoksa zaten ilişkiyi sürdürmekte anlamsız olur.
Eğer önceki ilişkilerinde yaşadığı büyük bir travmadan kaynaklı böyle bir tavır sergiliyor ise biraz daha anlayışlı karşılayabiliriz. Fakat sevgilinizin size karşı olan güveni yok denecek kadar az gibi gözüküyor. Bu konuyu ciddi bir şekilde yüz yüze iletişim kurarak halledebileceğinizi düşünüyorum. Size değer veriyor fakat sizin hislerinizi çok önemseyemiyor. Sakin bir dille ve asla tartışmadan bu konuyu halledin lütfen. İlişkiniz ve psikolojiniz için en iyisi olacaktır. Mutlu günler dilerim.
Bir kız arkadaşım sürekli bu soruyu sorardı bana, bir gün en sonunda patladım evet aldatıyorum dedim. Başladı vir vir etmeye... Yani yapsanda söylerler, yapmasanda söylerler... Hayatından direk çıkarıyor ve kurtuluyorsun, şizofreniden.
Belli bir sureden sonra kabak tadı verir aldatırım aldattiğim kişiyle resim çeker ona gösteririm al buz gibi oldun mu derim ;) şaka şaka almadmadığimı söylerim herşeyi şeffaflaştıririm bir çok şeyin şifresini veririm hala aldatiyorsun derse ayrılırım
Ona öyle hissettirecek birşeyler yaşattınız mı? Yoksa başından beri mi böyle kuşkucu muydu? Eğer ona böyle hissettirecek biseyler yapıyorsanız ya da yaptiysaniz normaldir ama kendi kafasindaysa yaptıkları onun hatasıdır eğer guvenmiyorsan ayrıl diyin bişey kaybetmezsiniz
Bu soruyu sürekli sorandan şüphelenirim ben ya kendi aldatıyordur kişi kendinden bilir işi hesabı ya da ciddi bir psikolojik sorunu vardır evlerden ırak.
Bune Allah aşkına ya kusucam🤦🏼♀️ benimde hayatımda böyle birisi vardı her hareketimden korkar oldum acaba böyle dersem yanlış anlarmı şöyle yapsam yanlış anlarmı demekten kendimi kaybettim baş edilemez böyle insanlarla🤷🏼♀️
Ayrilik sebebi bu bilere bir iliskiye aldatma kelimesi giriyorsa gecmis olsun krda güven kalmamisdir sadece ikiside kendini yipratiyorsur ayrilsinlar gitsin
çok baskıcı olmuş ya ve kaba böyle güvenmeyerek iyi bile ilerlemişler sanki garip geldi bana bu kadar sıkboğaz etse ayrılırdım sanırım ama karşıdakinin davranışlarına bağlı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
ilişki mi bu? kesinlikle bitmiş uzatmalara oynamayın
Direk ayrılmalısın sana güvenmiyor eğer ilişkinin çok başındaysan heyecana verebilirsin ama eğer düzelmiyorsa böyle biriyle ömür geçmez vaya psikiyatriste götürebilirsin tabi çok egolu değilse