10 aydır birlikteydik, ayrıldıktan sonra yüzlerce kızla takipleşti. Neden bu kadar düştü sizce?

Birde barışmak için uğraşıyor ama yaptığı şey çok itici değil mi anlamadım bu erkekleri niye gözünüz hep başkasında bir tek kadına sadık olamıyormusunuz
10 aydır birlikteydik, ayrıldıktan sonra yüzlerce kızla takipleşti. Neden bu kadar düştü sizce?
Cevapla