Nişan attı sonra geldi barışmak için 3 ay falan uğraştı iletişimi sıfırladık. 4 ay sonra sevgili yapmış bu kadar basit mi?

Nişan attı haksız yere sonra bende bie daha güvenip barışmadım. Kpss baktım. Gitmiş bu yaz 4 ay iletişimsiz kalınca sevgili yapmış. Benim hayatımda kimse yok almayı düşünmedim tüm teklifleri reddettim

Nişan attı sonra geldi barışmak için 3 ay falan uğraştı iletişimi sıfırladık. 4 ay sonra sevgili yapmış bu kadar basit mi?
Cevapla