3 yıl önce birkaç ay konuştuğum biri vardı.
Ondan önce hiç sevgilim olmamıştı. Elbet hoşlandığım insanlar olmuştur ama kimseyi de sevmemiştim. Sanki ilk defa onu sevecek gibiydim. Bilmiyorum.
Aramız çok iyiydi ama bir süre sonra benden uzaklaştı. Doğru düzgün konuşmadı bile benimle. En son hikayesinde bir kız ismi gördüm.
Ben de kendimi ezdirmek istemedim. Her yerden ama her yerden engelledim. ( 2 tane ortak arkadaşımız vardı.)
Bir süre sonra da başka bir sebepten dolayı kapattım hesaplarımı.
Bundan aylar önce fake bir hesaptan hikayelerine baktım.
O da kim olduğumu sordu. Hiç uzatıp gizemli stalker muhabbetine girmedim. Kim olduğumu ve sadece nasıl olduğunu merak ettiğim için hikayelerine baktığımı söyledim.
Konuştuk, konu konuyu açtı.
Hikayesinde gördüğüm kızın sandığım gibi bir şey olmadığını söyledi.
Bana instadan bir sürü mesaj atmış ama ulaşamamış. ( Arkadaşlarımıza da sorabilirdin dediğimde bunu düşündüğünü ama kimseye sormak istemediğini söyledi. )
Suçlu benmişim gibi bana kızdı.
"Ben o esnada zor günler geçiriyordum. Ailemle aram bozuktu. Sana yansıtmak istemediğim için seni bunlardan uzak tutmak istediğim için sana anlatmadım." dedi.
Eğer 3 yıl sonra ne sebepten olursa olsun biz şu an konuşuyorsak bir işarettir bilmem nedir falan dedi.
Ben de kötü günler atlattığımdan bahsettim , numarasını verdi, gel yaralarını ben sarayım sen elimi tut ben eksik ne varsa tamamlayayım dedi. Görüşelim sadece konuşalım dedi. Ya da hiçbir şey istemiyorsan sadece arkadaş olalım (nikah şahidin bile olurum dedi) sen ne istersen o olalım dedi. Böyle söylüyorum diye seni istemediğimi de sanma dedi.
Ama öyle rahat konuştu ki.
Ben de olmayacağını düşündüm.
Bunca şeyden sonra hiçbir şey olmamış gibi davranabileceğimi sanmıyordum. Ki belki de kırgındım ona. Pek niyetli değil gibi davrandım. O da bu konuşmayı 1-2 gün sürdürüp sonra yazmayı kesti.
Ama şimdi aklım hala onda.
Yıllardır da zaten ondaydı. Onsuz ölmüyorum sürünmüyorum ama onu da unutamıyorum. Ve böyle iplemez davranmasına da içten içe kızıyorum. Evet beni sevmek, bana değer vermek zorunda değil biliyorum. Ama onu anlamıyorum. Unutamıyorum.
Sizce ne yapmalıyım?
Ondan önce hiç sevgilim olmamıştı. Elbet hoşlandığım insanlar olmuştur ama kimseyi de sevmemiştim. Sanki ilk defa onu sevecek gibiydim. Bilmiyorum.
Aramız çok iyiydi ama bir süre sonra benden uzaklaştı. Doğru düzgün konuşmadı bile benimle. En son hikayesinde bir kız ismi gördüm.
Ben de kendimi ezdirmek istemedim. Her yerden ama her yerden engelledim. ( 2 tane ortak arkadaşımız vardı.)
Bir süre sonra da başka bir sebepten dolayı kapattım hesaplarımı.
Bundan aylar önce fake bir hesaptan hikayelerine baktım.
O da kim olduğumu sordu. Hiç uzatıp gizemli stalker muhabbetine girmedim. Kim olduğumu ve sadece nasıl olduğunu merak ettiğim için hikayelerine baktığımı söyledim.
Konuştuk, konu konuyu açtı.
Hikayesinde gördüğüm kızın sandığım gibi bir şey olmadığını söyledi.
Bana instadan bir sürü mesaj atmış ama ulaşamamış. ( Arkadaşlarımıza da sorabilirdin dediğimde bunu düşündüğünü ama kimseye sormak istemediğini söyledi. )
Suçlu benmişim gibi bana kızdı.
"Ben o esnada zor günler geçiriyordum. Ailemle aram bozuktu. Sana yansıtmak istemediğim için seni bunlardan uzak tutmak istediğim için sana anlatmadım." dedi.
Eğer 3 yıl sonra ne sebepten olursa olsun biz şu an konuşuyorsak bir işarettir bilmem nedir falan dedi.
Ben de kötü günler atlattığımdan bahsettim , numarasını verdi, gel yaralarını ben sarayım sen elimi tut ben eksik ne varsa tamamlayayım dedi. Görüşelim sadece konuşalım dedi. Ya da hiçbir şey istemiyorsan sadece arkadaş olalım (nikah şahidin bile olurum dedi) sen ne istersen o olalım dedi. Böyle söylüyorum diye seni istemediğimi de sanma dedi.
Ama öyle rahat konuştu ki.
Ben de olmayacağını düşündüm.
Bunca şeyden sonra hiçbir şey olmamış gibi davranabileceğimi sanmıyordum. Ki belki de kırgındım ona. Pek niyetli değil gibi davrandım. O da bu konuşmayı 1-2 gün sürdürüp sonra yazmayı kesti.
Ama şimdi aklım hala onda.
Yıllardır da zaten ondaydı. Onsuz ölmüyorum sürünmüyorum ama onu da unutamıyorum. Ve böyle iplemez davranmasına da içten içe kızıyorum. Evet beni sevmek, bana değer vermek zorunda değil biliyorum. Ama onu anlamıyorum. Unutamıyorum.
Sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yaşın büyük ihtimal küçük bu yaşlarda heves yaşarsın sevgili de olsan ayrılacaksın
Evet 19 yaşındayım.
Onu tanıdığımda 16 yaşındayım.
Haklısın belki yaşımla ilgili bir heves ama aşamıyorum işte. Ben gerçekten çok değer vermiştim ona. Çok üzülüyorum. Çok kırılıyorum. Haberi bile yok, unutamıyorum. 😭
Normal yani senin yaşındaki genç bir kız için çok normal şeyler karakterin oluştukca bunlar sana boş gelecek
Acaba bu olanlardan sonra arayıp dostça konuşsam vs. ne düşünür
Saçma mı olur sence?
Konuşma bence arkadaş da olma
Teşekkür ederim cevapladığın için. 🥺
Ne umut bagla nede sin bulup ağla
E ne yapayım peki 😭
Vallaha biraz daha bekle kalbin sakinlessin en güzel olanı bu sonra da yavaşça unut 🥺🥺
Daha ne kadar bekleyebilirim ki?
Artık 3-3.5 yıl oluyor. Ondan ayrı da gayet güzel bir hayatım var ama o hep kalbimin bir köşesinde aşamadığım biri. Sizce bunun adın sevgi denebilir mi?
Ya da bir kırgınlık vs. olduğu için mi unutamıyorum acaba
Sevgi olabilir ama kırgınlık da sevginin bir parçası dir 4 yıla rağmen devam ediyor işte daha beklememen gerekiyor ama kalbinden atamiyorsun ne yazık ki bunun için onu unutturacak seni daha fazla hak eden birini bularak belki unutursun ama dediğim gibi belki