Kız arkadaşım beni kullanıyor mu kafam ona karşı çok karışık?

Merhaba,

Yaklaşık iki seneyi geçmiş süredir sevgiliyiz. Ama anlamadığım şekilde sürekli tartışma çıkıyor hiç bir sebep yok belkide kimi zaman çok yazdığım için oluyor, kimi zaman sevgimden bahsettiğim için ama anlamıyorum. Mesela ben işim olsa da olmasada ona geç yazmamaya özen gösteririm. İki yere de dengede davranmaya çalışırım ama onda öyle olmuyor. Mesela geçen denedim biraz geç yazayım dedim. Direkt olarak bana mesajlar atıp, "ya nerdesin sen" diye mesaj attı. Ama denemek için bilerek geç yazdım bakalım tepkisi ne olucak diye ama aynı şekilde ben ona böyle bir şey yapsam direkt olarak tavır almaya başlıcak. Tek başına kaldığında sürekli mesaj yazıyor, sürekli buluşalım diyor. Ama yanında ablaları olunca beni unutuyor. Geç yazıyor, geç yazmayı geçtim 101 plus oynuyor ben bunu görüyorum. Benim mesajımı gördüğü halde cevap vermiyor.. Acaba ben yalnız kaldığında vakit geçirmek için miyim diye düşünüyorum. " Diyorum ki canım sıkıldı" bana verdiği cevap sürekli sıkılıyor görmemezlikten geldim. Nasıl bir yere düştüm bilmiyorum. Sevgimden aşkımdan dolayı hiç bir şekide ses çıkartamıyorum ama farkına varmadan beni çok kırıyor. Beni dışlıyormuş gibi hissediyorum. Kendisi canı sıkıldığında direkt buluşalım der, canı sıkıldığında arayabilir ama bende öyle mi ben arayamıyorum aniden ya açmaz ya da kızar annemler ablamlar yanımda bilmiyor musun der... Buluşalım derim nasıl çıkayım der canı istediğinde öyle bir çıkar ki kafam anlamsızca karışık
Güncellemeler
+1 yıl
Sanki ben insan değilmişim gibi davranıyor, mutsuz olamazmışım gibi davranıyorum. Mutsuzluğumu yansıtsam oda tavır alıcak biliyorum sonra soracağım noldu diye sen tavır aldın bende tavır aldım
Kız arkadaşım beni kullanıyor mu kafam ona karşı çok karışık?
Cevapla