Hem de o esnada yüzüne baka baka..
Kadın adama bakmıyor bunlar olurken, adam ısrarla bakar diye bakıyor ve omuz atıyor sonunda yanından geçerken
Kadın adama bakmıyor bunlar olurken, adam ısrarla bakar diye bakıyor ve omuz atıyor sonunda yanından geçerken
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Ben dışarıda karşıma çıkan ama tipini beğenmediğim erkeklere atıyorum. Belki o da yavaş ol falan söylerse kavga çıkarmak için.
Bir kıza niye atılır ki üstelik gayet efendir birisi gibi. Gözü de hep üzerimde
şu an aklında kalmış, kötü de olsa dikkatini çekmiş. Belki de ileride arkadaşlık ya da başka ilişkiniz olur. Bunun için bence, onun hakkında düşünmen için
Ama sapığın biri de olabilir Garanti veremem :D
Doğru dedin😉
O çocuğun yerine ben olsam şunu hangi niyetle edeceğimi söyledim. Buna da dikkat et. Herkesin farklı kafası var ne diye yaptığını en iyi kendisi bilir
Yani detay verecek olursam. o olaydan 1 gün evvel aşırı kalabalıktı ve istemeden birkac kişiye kadınlı-erkekli hafifce sürtünüp geçtim yanlarından. Onlardan biri de oydu. Acaba buna dayanarak mı diycem ama ben çarpmadım ki ona😊
(1 ay sonra) sevgilim bana omuz attı öyle tanışmıştık 😂
Eksik mi yazdın tam anlayamadım sevgilin mi sana omuz attı, niye😂
Eksik yazmadım, senin dilinden yazdım. Yani 1 ay sonra buraya bir soru yazacaksın ve detayda da sevgilim bana omuz attı öyle tanıştık yazacaksın. Espri yaptım yani
Ay ilahi🤭
Olabilir dediğin gibi😀
Sen kapalı gözlüklü kız mısın?
Yok gözlüklü degilim😊
Konuşma tarzından biraz tipini tahmin ettim de ondan sordum😂 İsmin de Rabia olmasın
Yaaa🤣🤣
Çok aşırı terbiyeli gibi mi yazıyorum😂
İsmin Rabia mı gerçekten?
Hayir değil
Adım Hilal
Bence bu kadar yeter dimi? Mesaj yeri değil burası 😂🤦
O kabadayılık olmus bence
Mal olduğu için atar
Manyak işte naparsın