Bir erkek neden bir kadına anlatamaz derdini? Zor mu kadının erkeği anlaması?

Bazen yalnızlık hissediyorum ki, derinlerde. Kimsem yoktu. Sarılacak bir yar edilemedim. Anlamsız geliyordu dünya. Herkes birisini bulurken artık boşlukta yaşıyordum. Nedensizce ve yapayalniz.

Bir kadına neden ulaşamadım ki? Bu kadar zor muydu ki? Üniversitelerde okudum örgün. Dershaneye gittim. İngilizce kursuna gittim. Bir kadına ulasmak neden zordu ki? Bazı geceler deli gibi özledim, isterim. Öpmek sarılmak... bu kadar zor muydu ki? Bazen boğazıma dolar göz yaşları ve nedensizce bir ah ederim... Problem benim neremde idi? Neden bu kadar zor yaşamak? Allah gerçekten var mı ki? Neden öldürmüyor benim gibileri ki? Sınav diyorsunuz neden süresi bitmiyor bu sınavın?

Bir erkek neden bir kadına anlatamaz derdini? Zor mu kadının erkeği anlaması?
Cevapla