Bazen yalnızlık hissediyorum ki, derinlerde. Kimsem yoktu. Sarılacak bir yar edilemedim. Anlamsız geliyordu dünya. Herkes birisini bulurken artık boşlukta yaşıyordum. Nedensizce ve yapayalniz.
Bir kadına neden ulaşamadım ki? Bu kadar zor muydu ki? Üniversitelerde okudum örgün. Dershaneye gittim. İngilizce kursuna gittim. Bir kadına ulasmak neden zordu ki? Bazı geceler deli gibi özledim, isterim. Öpmek sarılmak... bu kadar zor muydu ki? Bazen boğazıma dolar göz yaşları ve nedensizce bir ah ederim... Problem benim neremde idi? Neden bu kadar zor yaşamak? Allah gerçekten var mı ki? Neden öldürmüyor benim gibileri ki? Sınav diyorsunuz neden süresi bitmiyor bu sınavın?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer