Biley söylicem çok mutsuzum hayatım boyunca hiçbir erkek beni sevmedi ve sevmeyecek de ama üzüntüm geçmiyor ne yapmalıyım?

27 yaşımda bir kızım hiçbir erkek beni sevmedi ilgilenmedi değer vermedi güzel bulmadı aşık olmadı çıkma teklifi evlilik teklifi hiç almadım ve çok üzülüyorum bu durumu nasıl kabullenebilirim?
Biley söylicem çok mutsuzum hayatım boyunca hiçbir erkek beni sevmedi ve sevmeyecek de ama üzüntüm geçmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla