Hiçbir erkek beni sevmediği için kendimi asla sevemiyorum özgüvenli olamıyorum sevilmemek neden bu kadar üzücü?

Merhaba ben 30 yaşımda bir bayanım. Üniversite mezunuyum, çalışıyorum. Tek çocuğum. Annem ve babam çocukluğumdan beri çalıştıkları için beni anneannem ve dedem büyüttü. Bu sebeple hep saygılı vicdanlı yardımsever biri olarak büyütüldüm. Özellikle de büyüklerime saygılı olarak büyütüldüm. Ama bu yaşıma kadar hiçbir erkek benimle ilgilenmedi sevmedi çıkma teklifi etmedi. Benim çok fazla kız arkadaşım var ama erkeklerle pek konuşabilen biri değilim çekingenim belki de bu yüzden kimse beni sevmedi. Ama çocukken 3 kez kalp ameliyatı geçirdim ve evlenebilme ihtimalim yok. O kadar çok üzülüyorum ki evlenip anne olmayı çok isterdim ama benim için hayırlı olanı yanlız yaşamakmış diyorum.

Hiçbir erkek beni sevmediği için kendimi asla sevemiyorum özgüvenli olamıyorum sevilmemek neden bu kadar üzücü?
Cevapla