AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
En güzelini yaptın. Adını Soyadınıda verde yanlışlıkla senle sevgili olmayalım. Çünkü senle evlilik yürümez.
İyi yapmışsınız, çoçuk bir ilgi manyağından kurtulmuş.
Yazdığım mesaja 10 saate bir cevap verenden ilgi beklemiyorum aslında sadece öncelliği ben değilim o zaman bana da engel atmak düşer. :)
Çalışan biriyse bu normal, siz bilirsiniz.
Engellemek biraz ağır kaçmış diyecektim ama sen aldattı demişsin o zaman yaptıpın doğru olmuş işte. Hiç sıkma canını önüne bak. Kendi kaybeder.
Geç cevap veriyo diye de ayrılmak saçma yaa kaç yaşındasınız Allah aşkına. Sevgisinden eminsen zaten böyle davranmazdın. İnat etmişsin o da inat etmiş belli
az bile olmuş senin dediklerini dikkate almayan birine zamanını ayırma
Az bile yapmışsın inadına geç cevap vermiş ve sevmiyo belli
Bak kardeşim onu hayatından çıkar lütfen alma bi daha
Sevdiğinden ya da size değer verdiğinden eminseniz eğer bence mesaja geç cevap veriyor diyene engellenmez hangi erkek mesaj yazmasını seviyor ki
Yüz yüzeyken çok ilgi gösteriyor ama sanaldan tık yok 10 saate bi mesajıma cevap yazması saçmalık
Önemli olan mesajdan değer vermesi mi bence bi düşün ona göre hareket et yan yanayken sana değer veriyor sevgisini gösteriyor mesaja geç cevap veriyor diye mutluluğunu bozmaya değmez
@elmas11 çok güzel düşünüyorsun katılıyorum 👍🙏
Yüz yüzeyken farklı ama telefondan farklı bu da benim kafamı karıştırıyor çünkü sürekli görüşmüyoruz sevgisinden şüphe ediyorum.
Sevgide şüphe olmaz Bence sende sevmiyor olabilirsin ilgisi ya da başka bir şeyini seviyor olabilirsin bunu iyi düşün farkında olmadan kendinide avutuyor olabilirsin
@Simurg_4 haklısınız 🙏
Engelleyerek bir yere varamazsın olan sana olur sevgisinden şüphen varsa konuş zor bişey değil senin istediğin ben engelledim o bana ulaşmaya çalışsın daha çok kendinden itersin
Aferin çok güzel olmuş. Hak etmiş.
Vay be bunu da gördük. Geç cevap vererek aldatmak 😂 tuhaf..
Rabbim bu tarz insanlarla karşılaştırma. Bunca yıl bekledik bekledigimize değsin nolur
Nasıl ucuz bi düşünce ya. Biz erkek bulamıyoruz doğru dürüst
O da senin hatan
Düzgün erkek dedim
Yine de senim hatan
Neden
Toz kondurmuyosunuz kendinize
Basit bazı matematikler ulaş bana
Sebep
Kendimize toz kondurmakla ne alakası bar bunun
Sebebide gelince öğren
Düzgün erkek çok yok yani
Bu söylediğin ile yazdığın az önce yazdığın bambaşka şeyler bence ulaşmalısın bana
Biz harbi seviyoruz. Siz seviyorum diyip aldatıyosunuz
Hahhhaha bak net söylüyorum sende hata
Hayır bi kere sende
Ya gelsene artık
Gelmem erkeksin güvenemem
Korkaksın daha çok hatamdan kaybedersin
Güvenilmiyo işte kimseye
Ya gel Allah allah
Gelmem yaaa Allah korusun
Okey hayırlı geceler
By by
Bence çok iyi yapmışsın
Çok iyi yapmışsın bacım
Ohaaaaaa Allah’ından bulsun ama emin ol pişman olacak sana gelecek sakın kendinden ödün verme intikam almaya falan da çalışma
Engel olmaz dicektim kendi de istemiş eline sağlık
canımsın işi var belki sana cevap vermek zorunda değil onu haketmiyorsun bence açma engeli senden kurtulmuş olur
2 sekilde gec yazabilir
1 isi olup gercekten gec cevap verebilir
2 sallamadigindan gec cevap verebilir
eger 2yse bosver birak gitsin..
engellemek sinirle yapilan bir seydir direkt umursamasan daha iyi
O bunun umrunda olmaz bence engele demiş çünkü engelle diyen sevmiyodur 😀
Çok güzel, aynen devam
Artık geçte olsa cevap veremez güzel yapmışsın 😄😄😄
İsterse hiç cevap vermez anası mısın babası mısın? Sevgilisiymiş Hahh 😏
dogru yapmıssın kafanı dinle işte birz zaten umursasa seni engelle demez kendine ceki düzen verirdi
Bence çok güzel yaptın eğer sana geç yazıyorsa erken cevap verdiği birileri vardır
senden çocuk kurtulduğunu sevinmiş olmalı yok doğru yapmmisin
canımsın kızım milletin işi gücü vardır illa hemen yazmak zorunda mı ya
Cevap vermeseydin niye engelledin ki ilişkin bitmesin
Belki bile bile cevap vermemiştir. Seninle eğlenmek istiyordur 😂
evet? bu kompleksi çok saçma buluyorum insanların tek hayatı telefon ya da sosyal medya değil ki anlayışsızsın senden daha az kullanıyordu belki
Engelle dediyse iyi yapmışsın.
Hicbir sey bilmeden dogru yanlis yaptim diyemezsin. He ama her seyi ogrendikten sonra ki bu aldatmaksa engel haktir lwcmmwmxmwxm
Engeli kaldırdığın an yanlış yaptığın andır.
Doğru yaptın hayr gelmezdi ondan
Yok yok siz ergensinis
Engelle demişse iyi yapmışsın
13 yaşında mısınız :) Yanlış yaptın tabii ki
Canım biraz abartmışsın
Iyi yapmissin siniriniz gectimi gene konusursunuz
Gec ne kadar gec günlerce saatlerce?
İnş. senin gibi sevgilim olmaz
Kızı aldatıyormuş ama adam da, iyi yapmış bence engelliyerek🙄
O durum farklı, sonucta başta bilmiyodu
Çok güzel yapmiwin basarilar
İyi yapmışsın akıllansın biraz
Geç cevap verme sebeplerini biliyo muydun?
😢😢
belki işi var tüm kızlar aynısını yapıyor :D
ergenlik işte devam et böyle
Geri kaldırırsın engeli😀
Süper yapmışsın knk 😂 seni sinirlendireni deli et
İyi b. k yemişsin bi tanem
Boşver be kizcem o da erken yazsaydi
Tam bir çocukluk bu hangi tarihte kaldı
senin gibiside çekilecek dert değil be
Nedenini soyledi mi peki
Helal olsun en ufak yanlışta silin.
Ama bekar kalırsınız He
Ahhh ahh nediyim sana ben 😂🤣😊😉😀
Peki geç yazmasının sebebini sordun mu?
Bnce yanlış yaptın 😅
İşi falan ola bilir neden engelliyorsunko
Bu şey değil mi ya ben😂
Bu nasıl sevgililik ya
@gülbenx sen napardın
Engelllll
Ama senin bunu yapmaya yüregin yok 😃
@gülbenx G. tüm yemez :D
Ben olsan senden ayrılırdım
Niye geç yazdığına bağlı.