Merhaba KizlarSoruyor müdavimleri.
Ben İntörn Doktor Çağatay KAYA.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde intörn hekimlik yapmaktayım.
Bilmeyenler için "intörn hekim", "tıp fakültesinin son sınıfında yer alan öğrenci" demek oluyor. "Stajyer" kelimesi ile çok fazla karıştıran oluyor; amma velakin bizim bölümümüzde "stajyer" kelimesi 4. ve 5. sınıftaki öğrencileri ifade ediyor.
Her neyse, konumuz bu değil.
Sayın üyeler, ben 27 yaşındayım. İntörn hekim olmam itibariyle kendi paramı kazanmaya başladım ve bununla birlikte maddi olarak tabiri caizse istediğim her şeye sahip oldum.
Ama bir şeye sahip olamadım, para ile sahip olunamayacak bir şeye. O da hayatımda birinin olmaması. Ne gariptir ki bu yaşa kadar gelmiş, Türkiye'nin en iyi bölümünü okumuş bu adamın hiçbir ilişkisi olmadı, olamadı.
Sıkıntı şu ki ben karakter olarak çok duygusal bir insanım. Haliyle de bu yalnızlık mevzusunu aşırı derecede kafaya takmaktayım; çünkü şiddetli bir şekilde birisine bağlanma ihtiyacı hissediyorum.
Bana çevremdekiler hep dedi ki: "Bir gün elbet biri karşına çıkar."
Ama ben artık bekleyemiyorum. Neden mi? Çünkü çalıştığım ortamda tek tabanca takılan insan benim. Çünkü işten eve her dönüşümde yol üstünde el ele tutuşan insanları görüyorum. Sanki tüm evren bu durumu benim gözüme sokmak istermiş gibi.
Bu mevzuyu o kadar dert edindim ki ilk baştan Tinder yükleyerek sorunu çözebileceğimi sandım. Tabi ki de hiç eşleşmem olmadı. Sonra dedim ki herhalde ücretsiz üyelik kullandığımdan oluyor böyle, bir de ücretli üye oldum. Yine de bir şey çıkmadı.
Daha sonra başka bir arkadaşlık uygulaması yükledim. Onlarca hanımefendiye "Merhaba, tanışabilir miyiz?" dedim. Yine olmadı.
Başka bir uygulama daha denedim, sonra başka birini, sonra başka birini derken işten artan kalan vakitlerimin tamamını bu mevzuya kafa yorarak harcadığımı farkettim.
Bakın ben sapık bir adam değilim; zira aradığım şey kesinlikle ve kesinlikle cinsellik değil. Kaldı ki bana bu arkadaşlık uygulamaları üzerinden cinsellik teklif eden de çıktı, hem de ücretsiz olarak; ama ben kabul etmedim. Çünkü aradığım şey bu değildi.
Bu arada iş ortamında da bu aralar başıma sürekli bir şeyler gelmeye başladı. 1 ay içerisinde elime tam 3 kez iğne batırdım. Keşke diyorum ki o iğnelerden birinden bir hastalık bulaşsaydı da bu vesileyle ölmüş olsam diyorum.
Çünkü benden bu kadar. Benim duygusal karakterim, bilmem kaç yıl sonra karşıma çıkacak olan (o da bir ihtimal) insanı beklemeye müsaade etmiyor daha fazla.
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.
Ben İntörn Doktor Çağatay KAYA.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde intörn hekimlik yapmaktayım.
Bilmeyenler için "intörn hekim", "tıp fakültesinin son sınıfında yer alan öğrenci" demek oluyor. "Stajyer" kelimesi ile çok fazla karıştıran oluyor; amma velakin bizim bölümümüzde "stajyer" kelimesi 4. ve 5. sınıftaki öğrencileri ifade ediyor.
Her neyse, konumuz bu değil.
Sayın üyeler, ben 27 yaşındayım. İntörn hekim olmam itibariyle kendi paramı kazanmaya başladım ve bununla birlikte maddi olarak tabiri caizse istediğim her şeye sahip oldum.
Ama bir şeye sahip olamadım, para ile sahip olunamayacak bir şeye. O da hayatımda birinin olmaması. Ne gariptir ki bu yaşa kadar gelmiş, Türkiye'nin en iyi bölümünü okumuş bu adamın hiçbir ilişkisi olmadı, olamadı.
Sıkıntı şu ki ben karakter olarak çok duygusal bir insanım. Haliyle de bu yalnızlık mevzusunu aşırı derecede kafaya takmaktayım; çünkü şiddetli bir şekilde birisine bağlanma ihtiyacı hissediyorum.
Bana çevremdekiler hep dedi ki: "Bir gün elbet biri karşına çıkar."
Ama ben artık bekleyemiyorum. Neden mi? Çünkü çalıştığım ortamda tek tabanca takılan insan benim. Çünkü işten eve her dönüşümde yol üstünde el ele tutuşan insanları görüyorum. Sanki tüm evren bu durumu benim gözüme sokmak istermiş gibi.
Bu mevzuyu o kadar dert edindim ki ilk baştan Tinder yükleyerek sorunu çözebileceğimi sandım. Tabi ki de hiç eşleşmem olmadı. Sonra dedim ki herhalde ücretsiz üyelik kullandığımdan oluyor böyle, bir de ücretli üye oldum. Yine de bir şey çıkmadı.
Daha sonra başka bir arkadaşlık uygulaması yükledim. Onlarca hanımefendiye "Merhaba, tanışabilir miyiz?" dedim. Yine olmadı.
Başka bir uygulama daha denedim, sonra başka birini, sonra başka birini derken işten artan kalan vakitlerimin tamamını bu mevzuya kafa yorarak harcadığımı farkettim.
Bakın ben sapık bir adam değilim; zira aradığım şey kesinlikle ve kesinlikle cinsellik değil. Kaldı ki bana bu arkadaşlık uygulamaları üzerinden cinsellik teklif eden de çıktı, hem de ücretsiz olarak; ama ben kabul etmedim. Çünkü aradığım şey bu değildi.
Bu arada iş ortamında da bu aralar başıma sürekli bir şeyler gelmeye başladı. 1 ay içerisinde elime tam 3 kez iğne batırdım. Keşke diyorum ki o iğnelerden birinden bir hastalık bulaşsaydı da bu vesileyle ölmüş olsam diyorum.
Çünkü benden bu kadar. Benim duygusal karakterim, bilmem kaç yıl sonra karşıma çıkacak olan (o da bir ihtimal) insanı beklemeye müsaade etmiyor daha fazla.
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer