Erkekler aldatırken utanmıyor da neden kadınlardan utanması bekleniyor?

Evli erkekler aldatırken gerile gerile anlatıyolar kimsenin kınadığı yanlış dediği yok ama kadınlara gelince (buna kadınlar da dahil olacak şekilde) herkes namus bekçisi. Kadın eşine sadık olmalı ama erkeklerin salladığı yok maşallah 10 tane olsa 11 inciy yedeğe koyacaklar hatta. Kızlar sadık olmayın olmaya gerek yok evleneceğiniz erkek de zaten size sadık olmayacak. Valla ben artık öyleyim beğendiğim olunca o iş tamam. Sonuçta kocam da bulsa götürür :-D
Erkekler aldatırken utanmıyor da neden kadınlardan utanması bekleniyor?
Cevapla