Soru basit aslında açıklanacak bir şey bulamadım desem yeridir. Ama detay yazmadan es geçmeyi sevmiyorum. Erkekler trip atsa dünya daha tatlış olmaz mıydı?
Kızlar yerine erkekler trip atan taraf olsaydı, kızlar bu duruma katlanabilir miydi?
Trip denilen şey oldum olası saçma geliyor. Coğrafyamızdaki kadınlarımız sağolsunlar bu konuda master yaptıkları için erkeklere pek fırsat kalmıyor. Fakat erkek tribi diye bir şey var ama genel de bu tepki koymaktan kaynaklı olabilir. Şimdi bu söylediklerime de trip atarlar.
Ya ben bile hayatımda trip atmadım, trip atan arkadaşlarıma da kızıyorum çoğu zaman. Derdin neyse otur konuş, hallet. Trip niye atıyorsunuz.. Hele ki trip atan erkeği hayal bile edemiyorum. Dünya daha tatliş olmazdı. :d Cidden trip atan erkekler vardır zaten ama asla çekemem. :d
erkekler trip atsa peşinden kouşulması gerekirki erkeklerin peşinden koşulmaz. işin garibi ben tripli olmadığımı söylüyorum ciddi düşüncelerimi paylaşıyorum kızlar trip attığımı sanıyor ben ciddi konuşuyom laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn
bana kalırsa erkeklerin de trip atma konusunda kadınlardan eksik kalan yanı yok :D ayrıca şu da bir gerçek ki erkeklerin tribi hiç mi hiç çekilmiyor :D ama yine de her iki taraf için de trip atmak çok saçma ve sinir bozucu bir durum
Bunu yaşıyorum trip atan daima eşim oluyor 😊 Ama geçinip gidiyoruz bir şekilde o kalp kırmaz ben kalp kırmam. Ben fazla soğuk kanlıyım romantik değilim haliyle trip atmak ona kalıyor.
Of of of asla trip sinir cekemem ben ona yansitmiyosam oda bana yansitmicak ben cekemem asla sınırını tribini boyle boyle desin telefi ederim hatam varsa
Dozajının dışında trip yediğim taktirde, isterse kendisi victoria secret mankeni olsun. İşine bakabilir. Sorunun cevabına gelecek olursak, imkanı yok katlanamazlar.
Kızlar her zaman için daha anlayışlı ve sabırlıdır o yüzden katlanabilirlerdi hatta bu durumu katlanılması gereken olumsuz bir durum olarak bile gormezlerdi